Wat nodig voor fietszitje?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Merijn, 6 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb van mijn vader hun oude bobike fietszitje gekregen (het ding is 12 jaar oud :D). Het heeft alleen geen windscherm en geen voetbakjes meer.

Nu wil ik graag weten welke onderdelen aan te raden zijn. Het windscherm en de voetbakjes koop ik sowieso nog online. Maar raden jullie een steunrol aan voor als ie in slaap valt? Of is dit niet nodig? En wat doen jullie als het regent? Stemmen jullie de kleding daarop af, hoe dan? Of is dit niet nodig? Of hebben jullie zo'n speciale regenhoes?

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb hem nog niet maar wil wel zo'n speciale regen hoes. maar ja dat is maar net hoe vaak je in de regen fiets.

ik heb geen slaap rol

Wel een leuk gepimpt ziting via mp

3. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Je hebt van die huifjes en ik vind een steunrol wel makkelijk.helaas kon dat bij mij niet want ik kon geen zitje voorop doen maar nu de kleine 2,5 is slaapt hij nog geregelt achterop de fiets

4. marjan77

marjan77 Bekend lid

ik zal eerst beginnen met steuntjes voor de voeten en een windscherm. blijkt dat hij op de fiets slaapt is een slaaprol zo gekocht. wij hebben geen slaaprol.

5. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ja ik denk dat ik dat maar ga doen! Ik heb het windscherm en de voetjes al besteld. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina