Als het goed is trouwt vandaag Paryrocker. Misschien is het leuk om hier de felicitatie.s neer te zetten, Na veel topic.s ect ect leek het me een leuk idee om. Haar van af hier een hele fijne dag toe te wensen en een gelukkig huwelijk. Dus bij deze gefeliciteerd en hoop dat je bruiloft gaat zo als je gewenst had.
Gefeliciteerd! Hoop dat deze dag een nieuwe mooie herinnering gaat geven. Dat de dag maar mag verlopen zoals jullie graag willen, geniet ervan! Ps knap lief initiatief van je!
Ja volgens mij is dat idd vandaag.. Bij deze, van harte gefeliciteerd! Het wordt heerlijk weer, geniet er van en de dag gaat veeeeeel te snel voorbij, dus geniet van elk moment!
Als het overal is zoals hier, hebben ze echt stralend weer! Gefeliciteerd Partyrocker, geniet ervan want het gaat zo ontzettend snel voorbij.
wat een leuk/ lief idee!! partyrocker: Gefeliciteerd en heel veel plezier vandaag! maak er een mooie dag van!
Partyflocker gefeliciteerd en maak er maar een geweldige party van! Een dag om nooit te vergeten, jullie hebben het verdiend. proficiat
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!! Hopelijk zijn al je zenuwen nu de deur uit en kun je heerlijk genieten van deze mooie en bijzondere dag!
Hele fijne en mooie dag toegewenst. Hopelijk loopt alles zoals gewenst en gepland. Heel veel plezier en alvast gefeliciteerd.
Partyrocker; GEFELICITEERD meid, ik hoop dat je een te gekke dag hebt beleeft met je "man" en zoontje. Hoop dat je lekker hebt genoten en zie de foto's en verhalen graag tegemoet!