Ik dacht dat ze haar zus had vermoord omdat ze erachter was gekomen dat die haar moeder had vermoord Ik zag 3 F-en Ik dacht aan een grijze hamer Het rondjes draaien en de 6 lukte me wel. Ik heb een hekel aan tekenen (kan het absoluut niet), maar toch gedaan. Ik heb mijn varken onderaan het blaadje getekend, hij kijkt naar links, weinig details, wel 4 poten (die opmerking bij 5 poten: ), hij heeft gemiddeld grote oren en heeft een lange krulstaart . Ik snap alleen het rekenen niet, wat is daar het doel van?
Haha ik dacht dat die man de man van haar zus was, dus vermoorde om bij hem te kunnen zijn (ik kijk teveel horrors!!!) ennik dacht aan een gele hamer
Ik telde zes F'en, ik dacht aan een roze hamer en mijn varken had een hele lange krulstaart *wink wink*
Ik dacht dat het de man van haar zus was Heb drie f gevonden Had een blauwe baco Mijn varken keek je aan had vier poten grote oren en een hele lange staart haha
leuke test, maar waarom moet ik mijn hersens laten kraken op sommen als daar niet eens antwoord over gegeven wordt haha
ik had 6x de F en een groene zaag. ben dus anders dan anderen haha oja en mijn voet draaide niet de andere kant op toen ik de '6' in de lucht deed. ben ik nu een weardo?
Oei ik ben een psychopaat en ik telde 3x F.. En ja dacht ook aan een rode hamer.. Goeie test op vraag 1 na
Geen psychopaat, 3 f-en, grijze hamer, mijn voet blijft dezelfde kant op draaien en te lui om een varken te tekenen. Ben wel heel benieuwd hoe die sommen werken, ga ik eens even googlen
Ik dacht dat het stukje over de man er alleen stond om je af te leiden, en dat ze erachter was gekomen dat haar zus hun moeder vermoord had.. Telde maar 3x F.. Roze schroevendraaier 4 en 5 niet gedaan
Ik dacht niet eens aan een hamer Oranje knijptang, zieke geest dus. Maar ik snap wél hoe deze werkt F had ik goed Van die zus dacht ik dat het haar vriend was, thank god
Nou, de eerste vraag had uk gelukkig niet goed. Ik had een rode waterpomptang in mijn hoofd en telde idd ook 3 F-en. Weird......
Haha, leuk zeg.. Wat grappig dat er zoveel aan een rode hamer denken.. Ik dacht aan een groene hamer.. en ik telde 5 'F'-en.. die van het draaien met de voet en tegelijkertijd een 6 tekenen lukt me wel.. Leuk om door te sturen ook naar vrienden/ familie..
Lol Geen psychopaat, 3 f-en, gele schroevendraaier, trucje voet en 6 lukt niet, en varkentje getekend, klopt wel een beetje
Ik dacht ook dat de leuke man de nieuwe vriend van haar zus was, had 6 keer de f geteld en dacht aan een blauwe hamer.