Gewoon leuk!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Nora1983, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Eindelijk, mijn mama-fiets was klaar afgelopen vrijdag! Heb me al sinds geboorte van onze dochter verheugd op fietsen samen met haar. Nu ze bijna 9 maand is en goed kan zitten was het eindelijk zover! Maarrrrr, het regende en regende en het bleef maar regenen!!:( Maar vandaag konden we dan eindelijk even tussen de buien door een rondje fietsen:D Ik was 5 min. onderweg en mevrouw zat heerlijk te slapen, zelfs toen we op het laatste moment een klein buitje over ons heen kregen sliep ze gewoon door!:D

Dit wou ik gewoon ff delen;)

2. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Leuk he! Ik vond het ook helemaal geweldig, en je hebt weer een extra middel om haar te vervoeren ,ook handig!

3. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Nou inderdaad! Beetje afwisseling in de activiteiten, want je kan ook nog niet zoveel met ze doen op deze leeftijd. En je hoeft niet álles met de auto te doen, kleine boodschapjes? hup ff met de fiets!:D

4. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
  5. blauwespeen

blauwespeen Fanatiek lid

20 mei 2012
    2.133
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Heerlijk hè!
    Ik krijg van de week mijn fiets en kan niet wachten op weer op een goede fiets te fietsen

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Leuk! Ik heb dr ook zin in.
    Moet nieuwe fiets nog kopen. Dochter zit nu sinds een week stevig, maar is nog maar 7,5 maand. Wil daarom nog wel wat wachten. Over een maandje kan het denk ik wel.

7. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    Ooh dat moment kan ik me nog goed herrinneren met onze dochter. Echt genieten. Lekker gaan fietsen nu de zomer eraankomt hoor. Vinden ze heerlijk wn als ze eenmaal langer wakker kunnen blijven wordt het steeds leuker.
    dl wijst nu vanalles aan en benoemd het, vooral de dieren. Alle koeien en paarden worden gedag gezegd :-D geweldig!!

8. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    :DLeuk! Hier hebben we thuis koeien, melkveebedrijf, dus die ziet ze elke dag al, ze is er helemaal gek op. Durft ze zelfs te aaien, en dan die grote grijns op dat bolle toetje!:D Ze zal er ook wel tegen gaan praten alst zover is.
    Hier ook plannen voor de zomer, wil dan ook fietstochtjes maken naar (schoon)ouders. We wonen in een klein (uitgestorven) dorp dus vertier moet je ergens anders zoeken. Gelukkig zijn er verschillende woonplaatsen op fietsafstand waar komend zomer wel wat te doen is, dus buggy mee en gaan met die banaan!

9. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Jeeeeej!!!! Wat leuk om te lezen!

Ik kan ook niet wachten. Onze dochter is er nog niet aan toe, ze kan nog niet goed zitten en de fiets is er nog niet hahaha! Maar daar gaat einde van de maand verandering in komen ;). Heb m'n oog laten vallen op de Batavus mambo in het goud :D. Kan niet wachten tot ik hem kan kopen en kan gaan gebruiken!!!

10. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik was serieus verbaasd dat mijn kereltje na een kwartiertje fietsen in slaap was gevallen :$ Ik wist niet dat fietsen zo rustgevend voor zo'n kruimeltje is :D Nou ja, wanneer het weer weer mooi is, gaan wij weer fietsen! I love it.

Deel Deze Pagina