Hoe lang zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wanda, 11 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanda

    wanda Lid

    9 nov 2005
    5
    0
    0
    Hoi,

    Sinds vorige week vrijdag weet ik dat ik zwanger ben. De vraag is alleen hoelang al? Ik heb 7 oktober mijn laatste menstruatie gehad. Deze was wel anders dan normaal. Ik was 4 dagen later ongesteld en het duurde maar 2 a 3 dagen. De keren daarvoor was het wel regelmatig. Is dit herkenbaar voor iemand?

    Misselijkheid en dat soort kwaaltjes, daar heb ik geen last van. Ook mijn eten lust ik nog prima. Ik heb alleen wel al een week of 2 een bol strak buikje terwijl het normaal zeg maar een klein ""lekker eten rolletje" was.

    Is er iemand die wil reageren.

    Dank je wel.
     
  2. Carmen

    Carmen Fanatiek lid

    2 nov 2005
    1.065
    0
    0
    Peuterjuf
    Haarlem
    Tja... Dat kan alleen een VK of arts je vertellen (echo bijv). Nu al een buikje? Dat is erg vlug zeg! Ik ben nu 17 weken met een aardig buikje. Toen ik 5 weken zwanger was, zag je werkelijk niets! (dan is je kindje dus pas 3 weekjes, aangezien de weken vanaf de laatste cyclus berekend wordt en je kindje pas twee weken later ontwikkeld)

    Pas met 12 weken voelde ik mijn baarmoeder boven mijn schaambeen. (dat schijnt ook gemiddeld te zijn)

    Ik kan je dus niets vertellen, daar komt het op neer! Maar ik wens je heel veel geluk toe! Gefeliciteerd meid!
     
  3. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi,
    gefeliciteerd, in 1e instantie zou ik uitgaan van die 7 oktober,
    maar...die paar dagen ongesteld, ik weet niet hoeveel dat was,
    kan ook misschien een innestelingsbloedingkje zijn geweest, dat je dus de menstruatie voor de 7 okt, al zwanger bent geraakt
    +-11 september,maar dat weet ik dus ook niet.
    Zou als ik jou was, er van de 7e uitgaan, en als je dan een echo krijgt, kunnen ze zien hoe ver je precies bent.
    groetjes mensi. ;)
     
  4. lianne

    lianne Bekend lid

    19 nov 2005
    893
    0
    0
    groepsbegeleidster
    Hoi,

    Ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal..
    Ik ben twee weken geleden nog ongesteld geweest, en nu ben ik zwanger.
    Ik krijg woensdag een termijn echo omdat het waarschijnlijk van mijn vorige cyclus geweest is.
    Ik ben dus heel benieuwd....
    Ik ben nu denk ik zelf 6 weken zwanger.
    Jij ook veel succes en natuurlijk proficiat met je zwangerschap.
    Groetjes Lianne
     

Deel Deze Pagina