Hallo allemaal, zoals jullie titel ziet, hoe hebben jullie verteld via facebook. we willen vanavond bekend maken zonder echofoto opzetten zijn er leuke zinnetje/gedichten? hopelijk hebben jullie leuke idee ben nu 11weeks en 2 dagen zwanger.
Wij hebben bij de eerste en tweede allebei een gedichtje erop gezet en daarbij dat we papa en mama worden.
Wij hebben het bekend gemaakt door 4 paar schoenen bij de open haard neer te zetten ipv 3 paar en daar een foto van gemaakt, maar dit was wel met Sinterklaas
Ik zou eens op Pinterest of Google kijken hoe anderen dat deden. Zoek eens op 'pregnancy announcement'
Ik heb het met een simpel tekstje bekend gemaakt en mijn man in het bericht getagd: In mei leggen alle vogels een ei! Maar wij krijgen er dan een mini kip bij
Even een paar aankondigingszinnen: Onze liefde heeft handjes en voetjes gekregen. -- Tussen het speelgoed en de hond kruipt over tijdje onze ukkepuk rond! -- Grote avonturen beginnen klein, wij zijn zo trots dat we binnenkort jou papa en mama mogen zijn. -- Een droom komt uit, een wens vervult. Een lege plek wordt door jou opgevuld. Er was eens, wordt voor ons er is; ons sprookje krijgt betekenis. -- Misschien heb je er wat aan!
Wij hebben hetzelfde gedaan als studentje, maar dan met babysokjes ernaast. En de cijfers er zelf onder geplakt met behulp van paint, waarbij we van de baby om en om blauw en roze cijfers hebben gebruikt. BIj ons is het een vijfde kindje, dus wij hadden een hele rij schoenen
Ik had een gedichtje neergezet wat ik zelf had gemaakt en heb vriendlief erin getagd. Wie had dat nu gedacht, Ook voor ons kwam het onverwacht. Het begin van een nieuw leven, zo heel erg mooi en klein. Het is eigenlijk niet te omschrijven, hoe blij wij met jou zijn. Nog ongeveer 6 maandjes wachten op dit klein geluk. Maar dit hele mooie wonder kan voor ons al niet meer stuk
Oh en toen we wisten wat het geslacht werd had ik een foto van blauwe schoentjes en een blauw beertje samen met dit gedichtje op FB gezet: De eerste 20 weken zijn eindelijk voorbij, Naar het ziekenhuis voor controle en wat werden we blij. Armen, beentjes, voetjes en teentjes, alles zit eraan. Ook werd ons het geslacht verteld, dat was niet moeilijk te verstaan. En eindelijk is het dan zover en kunnen wij jullie allen laten horen, Dat er over 4 maanden een ZOON zal worden geboren
Wij hebben een aantal bitstrips geplaatst. De één had sneller door dan de ander wat er aan de hand was. Ik wilde ook geen echo op facebook zetten.
Wij hebben gewoon rechtuit na de termijnecho met 12 weken geplaatst dat we eindelijk na lang wachten ouders gaan worden. Niks gedichtje of iets moois uitgezocht maar gewoon rechtuit zoals ik eigenlijk ook ben