Even wat advies vragen! 5 juni mirena eruit, 20 juli of 21 juli laatst ongi.. Weet het niet meer precies. 15 augustus heel licht getest, 16e ook en de 17e twee dikke strepen op kv 2v5. Kon gister komen voor een echo maar was nog geen hartreactie. Moet dinsdag terug komen. Het zag er wel goed uit zei ze, maar volgens mijn berekening moet ik nu 6 weken zijn toch? Dan is er toch een hart reactie of ben ik te vroeg geweest. Ze zei kom dinsdag terug dan kijken we weer, het is na een week verdubbeld. Voor ik wegging vroeg ze wel of ik ooit een miskraam heb gehad. Ben echt de hele dag aan het malen! Bah hopelijk is dinsdag alles goed. Heb geen bloedverlies of krampen. Alleen misselijk en veeeel hoofdpijn.
Ik zou me er niet zo druk over maken! 6 weken zit je net op het randje van hart actie. Als je er een paar dagen naast zit kan dit helemaal kloppen. Het is iig niet raar om nog geen hartactie te zien.
Bij mij zagen ze bij de 7 weken echo alleen maar embryonale delen, maar ze konden toen maar vanaf 1 kant bekijken, de echo erna ben ik 1,5 week vooruit gezet. Het kan alle kanten opgaan. Suc6
Meissie toch! Maak je geen zorgen! Wij konden echo krijgen met 6.2 deze zwangerschap en geweigerd voor de vakantie imdat wij weten hoe het werkt.... Soms hebben vruchtjes pas bij 6.4 een hartslag. Is heel gewoon. Ons kindje is gewoon ruim 11 weken ni. Dus niet druk maken. Snap zelf ook niet (heb zelf ook 2 miskramen gehad) waarom die vroege echo's moeten. Heeft totaal geen nut. 8-9wk vroeg genoeg en bij 10 kun je zelfs zeggen dat het 95% goed zit.... Hebben wij gedaan. Geeft hoop rust kan ik je melden. Succes hoor
bij ons ook pas met 7 weken een hartje hoor. Niet te veel zorgen maken hoeft helemaal niks slechts te betekenen
Met 6 weken zagen wij een lege vruchtzak die zelfs 1 week te klein was. Met 7 weken zat er ineens een vrucht met kloppend hartje en gewoon exact 7 weekjes groot. Waar dat vruchtjexeen week eerder was is een raadsel.
Hier bij deze zw met 5+5 een hartje, met de eerste met 6+1 en met de tweede met 6+0. Kan echt nog wel komen .