Gewoon nieuwschierig spaargeld

Discussie in 'De lounge' gestart door aurora5, 21 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Wij hebben nu ongeveer 1700,00! Hopelijk blijft dit komend jaar zo! We komen net aan rond dus ik ben al blij als we er niet aan hoeven te komen! Volgend jaar hoop ik met de belastingteruggave, vakantiegeld e.d. dan aan de 4000 te komen en eindelijk eens op vakantie te gaan!

2. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Genoeg.

3. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Ik weet dat we aardig tegen elkaar moeten doen (is pas nog een topic over geweest) maar sorry dit vind ik echt te ver gaan. Men mag best vragen hoeveel spaargeld men heeft en het is ook echt je eigen verantwoording maar nee ik zet zulke dingen er niet op. Je moet al enorm uitkijken dat je niet op facebook en andere openbare media zet dat je op vakantie gaat, geen foto's van kindjes ivm pedofielen die er naar zoeken en dan ook nog je spaargeld er op zetten. Nee, sorry.

4. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vind het ook belachelijk en komt meer als een "ogen uitsteken" topic over op mij. "Kijk eens hoeveel ik heb, ik heb lekker meer dan jouw". Door dit soort topics vraag ik me serieus af wat ik hier doe!

5. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik vraag me af of degene met zoveel spaargeld dit serieus menen. Daar geloof ik dus niks van en neem dit topic met een korreltje zout. in deze tijd mag je denk ik blij zijn als je überhaupt een baan hebt en rondkomt.
    En idd het eeuwige kijk mij eens beter zijn dan de rest, is verschrikkelijk maar dat is mens eigen denk ik.
    We willen het allemaal goed doen en goed hebben en dit graag aan anderen laten zien, zelfs als het eigenlijk niet zo is. En op een forum kun je natuurlijk makkelijk van alles roepen. Niemand die het kan controleren

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Idd, en ik heb natuurlijk geen ton op mijn rekening staan. :)

7. ariel3

ariel3 Actief lid

27 mrt 2009
    477
    0
    0
    Frankrijk
    Weet jij misschien hoeveel spaargeld je belastingvrij in Frankrijk mag hebben?

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Maar je hoeft toch niet te reageren op dit soort topics?

9. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Nee natuurlijk hoef je niet te reageren, ik snap gewoon niet dat er mensen zijn die dit dus gaan neerzetten! En daarmee bedoel ik dus het aantal spaargeld. Een klein beetje computernerd weet je zo te vinden.

10. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Wij ook, wij noemen het de regenton :p
    En wat spaargeld betreft
    We zijn aan ons tweede miljoen begonnen.

Het eerste kregen we niet bij elkaar.

11. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Hahahahaha

12. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.284
    36.148
    113
    Hahahah

Wij sparen elke maand zo'n 500 euro. Het bedrag dat nu op onze spaarrekening staat is bijna 0 euro. Tja, we geven het vervolgens ook net zo hard weer uit (maar daar is het mijn inziens ook voor bedoeld).

13. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Nu nog 99.659, gisteren zwembad laten graven.

14. Paige

Paige Niet meer actief

Nou inderdaad.:D
    Van sommigen weet ik al (door "show je"- topics) hoe ze er uit zien/waar ze wonen/in wat voor huis ze wonen en hoeveel geld ze hebben! :$

15. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

mee eens hoor. Maar ik vind het dan wel weer leuk om van anderen te lezen :)

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oja en ik bewaar het dus allemaal in mijn ouwe sok onder het matras! :D

17. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

In alle eerlijkheid? Ik denk dat er toch een aantal zijn die niet de waarheid spreken.
    Ik ga zelf ook niet vertellen hoeveel spaargeld wij hebben. We hebben een buffer als er iets kapot gaat en sparen wat en wanneer we kunnen zodat we goed kunnen leven door leuke dingen te doen.
    Geld kan je niet mee in je graf nemen dus geef ik het liever uit :)

18. Kellebel1987

Kellebel1987 Fanatiek lid

20 mrt 2013
    2.583
    16
    38
    NULL
    NULL
    Ik snap niet waarom er zo raar gedacht wordt over mensen die veel spaargeld hebben? Wordt dat ook misgund? Net alsof hier alleen maar mensen met een (beneden)modaal inkomen mogen komen! Gun elkaar toch eens wat! E als het je niet zint dan lees je het toch gewoon niet..

19. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ik snap niet waarom iemand dat van een ander wilt weten..
    Wat is het "nut"daarvan dan?

(en ja: ik weet dat ik niet HOEF te reageren, maar deze topics staan er minstens 1 keer in de maand of zo, en ik snap echt de beweegredenen niet daarvoor...ben dus gewoon nieuwsschierig! Het interresseerd mij nl geen bal wat een ander op de bank heeft staan nl. Mijn nicht bijv.: een zure ouwe vrijster van pas 31 jaar, met maar 1 genot: meerdere malen per dag internetbankieren, ook als ze op visite is of zo, om naar "haar spaar" te kijken, want daar wordt ze zooooo blij van....de kwiep!).

20. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wel grappig is dat sommige mensen posten dat ze een giga spaarrekening hebben en 1 topic verder laten weten dat ze ozo zuinig boodschappen doen en wat eten met weinig budget..... :D ik vind dit gewoon topics die te ver gaan, das MIJN mening en ik deel die graag

Deel Deze Pagina