Hier ook allebei gewoon een bordje vol. Altijd gedaan. Nooit gemiep met eten, wel zo gezellig Stelletje hongerlappen hier
Mijn dochter eet regelmatig niets en soms een paar happen. Ze eet overdag ook niet veel: bordje pap, smikkeltoetje of knijpfruit, 1 boterham, 1 stuk fruit.
Mijn dochter is een vrij slechte eter. Op een goede dag eet ze s'morgens 1 a 2 boterhammen. (sinds een week wil ze geen papfles meer s'morgens) Tussendoor soms een koekje of een doosje smarties. Lunch 1 a 2 boterhammen en wat melk. Tussendoor een zakje fruit. Gewoon fruit krijgen we er eigenlijk nooit in. Of helemaal niks als ze lang slaapt. Avond eten ongeveer 100 a 150 gram + toetje. voor het slapen gaan nog een papfles van 300 cc, die gaat meestal bijna leeg. Op een slechte dag S'morgens papfles 210 cc Uurtje later een boterham Tussendoor koekje of doosje smartjes Tussen de middag 1 boterham of zelfs helemaal niks tussendoor.... niks Avondeten 50 a 100 gram of 1 boterham En dan weer de papfles. Soms heeft ze dagen dat ze maar 2 boterhammen op de hele dag eet. (dan krijgt ze geen snoep en koek) Is geen liefhebben van warm eten een heeft zeker 4 maanden alleen boterham met chocopasta willen eten. (en papflessen) Gelukkig is het menu nu iets uitgebreider. Drinken doet ze gelukkig erg goed. Drinkt bijna alles. (alleen yogi en karnemelk niet)
dochter van ruim 2,5 heeft vanmiddag 1,5 opscheplepel hutspot op. Kreeg eerst 1 volle, toen dat op was wilde ze nog meer En meestal eet ze wel zoiets. Behalve als broerlief weg is, dan eet ze niks brood: smorgens 1 boterham, savonds wisselt, vaak 1 maar ook wel regelmatig 2 Hier hebben ze geen van beide gehad dat ze weken niks wilde eten/niks lustte.
Wisselend. Meestal ongeveer een klein bordje leeg, soms vindt ze het echt niet lekker, en eet ze vrijwel niks, andere keer eet ze wel 2 borden leeg! Overdag varieert ook van 2-4 boterhammen. Mijn oudste at altijd zo ontzettend weinig, dus dit vind ik prima!