Gewoon nieuwsgierig....(avondeten)

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Kitty07, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hier ook allebei gewoon een bordje vol. Altijd gedaan. Nooit gemiep met eten, wel zo gezellig :D Stelletje hongerlappen hier :cool:

2. Summer2012

Summer2012 Bekend lid

11 jul 2012
    652
    2
    18
    #42 Summer2012, 6 apr 2014
    Laatst bewerkt: 6 apr 2014
    Mijn dochter eet regelmatig niets en soms een paar happen. Ze eet overdag ook niet veel: bordje pap, smikkeltoetje of knijpfruit, 1 boterham, 1 stuk fruit.

3. Smiley24

Smiley24 Fanatiek lid

1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Hier eten ze regelmatig hun bordjes leeg.
    Kleine vreetzakjes hier :p

4. vaddie

vaddie Fanatiek lid

30 nov 2010
    4.016
    1
    38
    Vrouw
    In de buurt van Utrecht
    Mijn dochter is een vrij slechte eter.
    Op een goede dag eet ze s'morgens 1 a 2 boterhammen. (sinds een week wil ze geen papfles meer s'morgens) Tussendoor soms een koekje of een doosje smarties.
    Lunch 1 a 2 boterhammen en wat melk.
    Tussendoor een zakje fruit. Gewoon fruit krijgen we er eigenlijk nooit in. Of helemaal niks als ze lang slaapt.
    Avond eten ongeveer 100 a 150 gram + toetje.
    voor het slapen gaan nog een papfles van 300 cc, die gaat meestal bijna leeg.

Op een slechte dag
    S'morgens papfles 210 cc
    Uurtje later een boterham
    Tussendoor koekje of doosje smartjes
    Tussen de middag 1 boterham of zelfs helemaal niks
    tussendoor.... niks
    Avondeten 50 a 100 gram of 1 boterham
    En dan weer de papfles.

Soms heeft ze dagen dat ze maar 2 boterhammen op de hele dag eet. (dan krijgt ze geen snoep en koek)
    Is geen liefhebben van warm eten een heeft zeker 4 maanden alleen boterham met chocopasta willen eten. (en papflessen)
    Gelukkig is het menu nu iets uitgebreider.
    Drinken doet ze gelukkig erg goed. Drinkt bijna alles. (alleen yogi en karnemelk niet)

5. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.491
    17.430
    113
    dochter van ruim 2,5 heeft vanmiddag 1,5 opscheplepel hutspot op. Kreeg eerst 1 volle, toen dat op was wilde ze nog meer :) En meestal eet ze wel zoiets. Behalve als broerlief weg is, dan eet ze niks :p

brood: smorgens 1 boterham, savonds wisselt, vaak 1 maar ook wel regelmatig 2

Hier hebben ze geen van beide gehad dat ze weken niks wilde eten/niks lustte.

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Wisselend. Meestal ongeveer een klein bordje leeg, soms vindt ze het echt niet lekker, en eet ze vrijwel niks, andere keer eet ze wel 2 borden leeg! Overdag varieert ook van 2-4 boterhammen.

Mijn oudste at altijd zo ontzettend weinig, dus dit vind ik prima!

Deel Deze Pagina