Geslaagde poging 2 emmy's die allebei 4 cellig dag 3 waren. We hebben 1 kindje gekregen. Alle andere tp's liepen van 8 cellig tot blastula, helaas zonder succes Veel succes dames!
In Nijmegen spraken ze over A B en C kwaliteit. Onze twins waren beide B. ik duim voor jullie allemaal elke dag!!!!!!!
Elke keer verse 8 cellig op dag 3 en elke keer zwanger. Nu een cryo 8 cellig op dag 3 teruggeplaatst....en nadat mijn lichaam me voor de gek had gehouden (ongesteld en tempdaling).. toch een posi test vandaag.
3 keer ontelbaar cellige blasto op dag 5 terug gekregen en 3 keer zwanger,helaas ook 2 keer een miskraam. Nu gelukkig goed gegaan en bijna uitgerekend
Wow dat is veel een blasto bij verse tp!! Wat klote dat het miskramen zijn geworden. Maar nu dus bijna 2kindje in je armen. Spannend
Ze doen dat in Dusseldorf vaak.De embryo's komen daar in de embryoscoop,de beste wordt uitgekozen en de rest als blasto ingevroren.... Het voordeel is dat ze dag 5 dan al gered hebben..
Ik had een verse tp op dag 3 van een morula, dus meer dan 8-10 cellen. En zwanger, hopelijk groeit t goed.
Haha lekkerding ben je one of kind Met vlagen misselijk sinds gisteren. Veel gerommel in de buik weer sinds vanavond. Verder zit mijn gewone broek niet fijn en aventoe ongi gevoel. Maar we gaan het zien.
Hey Snippie, wat spannend weer, bezig voor een brusje. Ik wens je heeeeeeeeel veel succes. Het blijft spannend he? Even ontopic: Mijn dochter is geboren uit een 2e ICSI poging. Verse tp van een matige 6 cellige emmy op dag 3. (1e poging ook 6 cellige en helaas niet gelukt). Zoon is geboren na 2e ICSI verse tp op dag 3 van 2 emmy's: de ene 4 cellig en de andere 6 cellig beide met fragmentatie. (1e poging ook een matige emmy volgens mij toen niet gevraagd hoeveel cellig). Al onze emmy;s waren eigenlijk van matig tot slechte kwaliteit. Ze zeiden met de tp altijd het KAN maar ze waren nooit erg enthousiast over de kwaliteit. En gelukkig toch 2 prachtige kindjes.
2 emmies van 4 cellen teruggeplaatst op dag 3, liepen een dag achter in groei, zwanger van 1 kindje, een jongetje. Volgens mij gaf de arts het niet veel kans, de emmies waren niet top, maar dus toch zwanger!