Gewoon nieuwsgierig, waarom zo vroeg en zoveel testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maaik79, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaik79

Maaik79 Actief lid

11 apr 2009
    466
    2
    18
    Wat zijn er al veel reacties.

Ik zelf ga proberen niet (meer) te vroeg te testen, ik maak mezelf er alleen maar gek mee. Ik kan me de drang heel goed voorstellen, maar zoals ik eerder aangaf word ik alleen maar onzeker van een licht streepje.

2. toeter

toeter Fanatiek lid

1 dec 2012
    1.313
    1
    0
    de testdrang komt meestal voort uit de enorme grote kinderwens die ernaar verlangt om zo'n kleine friemeltje in je buik te willen voldragen zodat je daarna je kindje in armen te kunnen sluiten;) en dan wordt de teleurstelling vaak voor lief genomen haha

en ja doortesten is vaak ook wel nodig om te zien of de testjes oplopen, zo zie je dat er genoeg hcg aangemaakt wordt, zodat je weet dat de kleine het gewoon goed doet.

of je nou vroeg of laat test. ... als het fout gaat, gaat het fout dat hou je niet tegen door later te testen,.. hmm niets of niemand kan dat tegenhouden immers.

3. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden

ik zit ook met medicatie, dus wil ook zo vroeg mogelijk testen, bang dat het door de medicatie (te weinig in mijn geval) mis gaat:(

Deel Deze Pagina