we zijn in de middag naar rotterdam geweest nieuwe bankstel gekocht, daarna naar de mac in nieuwegein nu lekker bankhangen
Wij zijn vanmiddag bij mijn oma gaan eten. Daarna hebben we de kids daar achter gelaten en zijn heerlijk op onze motoren gaan touren. Ik heb net een nieuwe motor gekocht dus die moest ik toch even goed uitproberen. En nu de kinderen naar boven, en op de planning stond hardlopen maar buiten regent het dus ook vandaag komt er weer niks van trainen (en hier baal ik behoolijk van) Dus dan maar met een filmpje op de bank hangen.
Zooo de was is weer gedaan, nog even wat handdoekjes opvouwen en klaar. Heb risotto met champignons en kip gemaakt, nou de kleine dame was binnen 20 min. klaar met eten, dat is echt supervlug voor haar dus deze mama was bliiiijjjj. Ze komt net een halfuurtje uit bad en zit nu de laatste minuutjes tv te kijken, gaat direct in bed.
Zo, kleine ligt in bed en 'lunch' voor m'n vriend is ook gesmeerd. (heeft nachtdienst) Handdoeken zijn nog niet gevouwen, droger is nog niet klaar. En ik zit nu aan een witte Twix en een kop koffie!!! Sorry, ik vervuil het topic een beetje.
Vanmiddag op de kermis rondgehangen met vriend en zoonlief, en met aantal buren. Net voetbal gekeken en nu film ant kijken.
Vanochtend gaan sporten, manlief met kind naar binnenspeeltuin geweest, vanmiddag uurtje geslapen allemaal en daarna kinderverjaardag bij vrienden, toen gegeten, nog naar schoonouders op bezoek en nu héérlijk op de bank. Sorry, was de hele dagindeling ipv alleen de middag.