Koorts en naar buiten

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door happynienja, 24 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    M'n meisje heeft ondanks buisjes toch weer een loopoor en koorts. Als het langer dan drie dagen aan houdt moet ik bellen.
    Maar m'n vraag is eigenlijk of jullie naar buiten zouden gaan met haar vandaag?
    Het is zo'n lekker weer en anders hangen we alleen maar saai binnen..
    Vanochtend was ze best vrolijk en had ze 39.

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    Ik neem mijn kindjes met koorts gewoon mee naar buiten, volgens de huisarts is dat geen probleem.

3. Antje77

Antje77 Fanatiek lid

10 mrt 2009
    4.320
    238
    63
    Ik ga met mijn zoontje naar buiten als het niet boven de 39 is en hij er niet ziek van is, maar gewoon vrolijk en actief. Is hij hangerig etc, dan blijf ik binnen.

4. MamaPetra

MamaPetra Lid

11 mrt 2011
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden, mijn meisje is echt heel erg verkouden en niest/hoest veel en heeft verhoging (37.9, normaal 36.8) maar weet ook niet zo goed of buitenlucht nu beter is of niet.....

5. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Nou ze had 37.7! Verbazend! Dus we zijn lekker even naar de winkel geweest. Ben benieuwd hoe het straks is, want ze was wel moe en traan oogjes op het laatst.

6. cindybaby71

cindybaby71 Niet meer actief

ik ga zelf nooit met mijn dochtertje naar buiten als ze koorts heeft,vind het veel te gevaarlijk met de wind enz.

7. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    ik ga regelmatig met daniel naar buiten als hij koorts heeft. Vooral als het zulk mooi weer is als nu! met regen/wind etc vind i khet wat anders, maar met zulk mooi weer lekker gaan!

8. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    Volgens mij kan naar buiten gaan met koorts echt geen kwaad. Met ontstoken oortjes weer wel heeft de huisarts me een keer verteld.

Deel Deze Pagina