M'n meisje heeft ondanks buisjes toch weer een loopoor en koorts. Als het langer dan drie dagen aan houdt moet ik bellen. Maar m'n vraag is eigenlijk of jullie naar buiten zouden gaan met haar vandaag? Het is zo'n lekker weer en anders hangen we alleen maar saai binnen.. Vanochtend was ze best vrolijk en had ze 39.
Ik ga met mijn zoontje naar buiten als het niet boven de 39 is en hij er niet ziek van is, maar gewoon vrolijk en actief. Is hij hangerig etc, dan blijf ik binnen.
Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden, mijn meisje is echt heel erg verkouden en niest/hoest veel en heeft verhoging (37.9, normaal 36.8) maar weet ook niet zo goed of buitenlucht nu beter is of niet.....
Nou ze had 37.7! Verbazend! Dus we zijn lekker even naar de winkel geweest. Ben benieuwd hoe het straks is, want ze was wel moe en traan oogjes op het laatst.
ik ga zelf nooit met mijn dochtertje naar buiten als ze koorts heeft,vind het veel te gevaarlijk met de wind enz.
ik ga regelmatig met daniel naar buiten als hij koorts heeft. Vooral als het zulk mooi weer is als nu! met regen/wind etc vind i khet wat anders, maar met zulk mooi weer lekker gaan!
Volgens mij kan naar buiten gaan met koorts echt geen kwaad. Met ontstoken oortjes weer wel heeft de huisarts me een keer verteld.