Ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door HabibiAna, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    wanneer je vruchtbare dagen en eisprong zijn:) heb nu een cyclus van 26dagen. Is het dan de 12,13 en 14de?

2. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    je bent gemiddeld vruchtbaar 14 dagen voor je menstruatie. bij een cycles van 26dg zou dat betekenen dat jij het vruchtbaars bent op dag 12. toch kan dit weer erg verschillen en als je cycles regelmatig is zou je paar maanden kunnen tempen zodat je precies kunt zien hoelang jou luteale fase is (tijd van eisprong tot menstruatie). die van mijn is bijv ipv 14 dg maar 11 dg lang.

ovulatietesten is ook een optie

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die 14 dagen voor menstruatie zijn idd een gemiddelde, wat dus bij een heleboel vrouwen niet klopt.
    Als je echt gericht bezig wilt met zwanger worden, zou ik dus niet van dat soort algemeenheden uitgaan, maar even een paar rondes tempen en kijken of je ei elke keer op dezelfde dag komt :)

4. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Ok, bedankt dames!:)

5. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Heb ik toch een vraag.. mijn laatste menstruatie begon 1/7, normaal gesproken ben ik 6dagen ongesteld.Dit keer 8 dagen.;) nu heb ik gisteren en vandaag bij het afvegen bruine/ zwarte slierten.
    Terwijl dat mijn vruchtbare dagen moeten zyn:( Iemand enig idee wat dit kan zijn?

6. HabibiAna

HabibiAna Fanatiek lid

24 nov 2008
    2.635
    0
    0
    Deze mag dicht, ik open een nieuwe topic met mijn vraag.

Deel Deze Pagina