Wij willen 1 van de twee graag kopen . Maar weten niet welke beter is. Wie kan ons helpen en heeft ervaring er mee . Al vast bedankt!
Ik heb een Wii en de bewegingsspellen speel ik echt nooit Een Wii is goedkoper in aanschaf als Xbox met kinect dat wel.
Ik heb een Wii en Gé ruik deze 2/3 keer per week, blijf hem leuk vinden. De andere ken ik niet. Waar wil je hem voor gebruiken?
Ik heb de WII, heb een paar jaar terug veel de dansmat gebruikt. Nu speel ik een heel enkele keer Mario kart. Dat spel hebben wij overigens heel veel gebruikt, heel leuk met vrienden ook! Vandaag toevallig de kinect gekregen van mijn vriend, maar deze nog niet uitgeprobeerd. Ga ik morgen doen denk ik..
Mijn man zegt dat de Wii leuker is voor kinderen en de Kinect leuker voor volwassenen en dan vooral ook qua spelaanbid.
hier een wii. al ruim 3jaar nu denk ik. Man sport elke dag op de balanceboard (valt heel goed af ermee!) en regelmatig doen we lekker spelletjes
wij hebben allebei,en mijn persoonlijke mening, vind ik de wii maar zozo en de kinect wel echt vet maar het ligt er ook aan wat je gebruiksdoel gaat worden....
Ik heb ze ook allebei en ik vind de kinect ook een stuk leuker en de spelletjes net wat uitdagender dan de wii. En de Kinect maakt ook actie-foto's die je aan het end van een spel kan zien.
Bedankt meiden voor de reacties . Mijn doel er mee is : wat vet weg te halen dat is een beetje aan de hoge kant . En voor de conditie manlief en ik allebei.
dan raad ik wii aan met balance board. mijn man is al ruim 10kilo afgevallen daarmee. daarna even niet meer getrained maar hij heeft t weer opgepakt
voor de kinect heb je een speciaal fitness "spel" nou het is gewoon een komplete workout met personal trainer rete zwaar! dus echt trainen kan je ook met de kinect
Wij hebben een Wii en mijn zoontje heeft een tijd terug een Xbox met kinect gekocht. Persoonlijk vind ik de kinect beter en leuker. Bij de Wii kan je ook gewoon een beetje bewegen met het app en dan reageerd hij ook bij de Xbox moet echt beter je best doen
Het gaat niet om af vallen maar om wat vet kwijt te raken ! Ben gister op de weeg schaal geweest die gaf veel [ nog net niet te veel vet aan.] Ben van 68 kilo naar 63 kilo gegaan. 6 kilo er af . Zonder er wat voor gedaan te hebben. Zo als ik het nu bekijk is de kinect populairder dan de wii. En tot nu toe verschild de prijs ook nog niet veel in de winkel , als het om de kinect gaat.
We hebben zelf de kinect, mijn ouders de wii. Mijn tip: kijk vooral wat je naast het afvallen/bewegen/sporten nog meer voor spellen wilt doen.. Ik vind zelf dat de kinect niet zo heel veel leuke spellen heeft, veel schietspellen (waar vriendlief dan weer verslaafd aan is). Heb zelf sinds van de week eindelijk een spel gevonden wat ik echt leuk vind (disney spel ). Dan vind ik spellen van de wii wat leuker. Maar dat is uiteraard voor iedereen persoonlijk. Succes!
Mieks @ Bedankt voor de tip. Idd de spelletjes verschillen wat smaak betreft, Had je happy feed al gezien zag ik vanmiddag. [ als je daar van houd] dan moet je mee dansen.