Mwoah...niet mijn smaak. Vooral ouderwets. En ik houd niet van namen die eindigen op een ie...maar dat is puur persoonlijk.
Leuk mijn beste dinnetje heet zo en altijd als we uit gaan en zij sjans heeft krijgt ze altijd eerst een compliment over haar naam, het past ook echt bij haar.
Leuk! Ik heb die naam altijd al leuk gevonden, speels eigenwijs en ook lief! Ik zou zelf dan voor Kate kiezen en dan liefkozend wordt het dan Katie. Als ze jong is wordt het dan snel Katie en als ze ouder wordt kan ze zelf er ook voor kiezen wat ze zelf fijn vindt; Kate of Katie. Maar leuk! Hoe ver zit je in de zwangerschap?
Ik vind Katie een leuke naam. Onze dochter heeft Kate als een van haar voornamen, persoonlijk zou ik daar eerder voor kiezen en dan Katie als roepnaam gebruiken (vooral omdat ik Kate wat volwassener vind overkomen en ze er haar hele leven mee moet doen). Maar het kan zomaar dat iedereen dan zo gewend raakt aan Katie dat die naam voor altijd bij haar blijft. Het kan ook best wel, zelfs als ze straks hoogbejaard is. Stoer, toch een beetje lief, niet heel gewoontjes maar ook niet extravagant, prima keuze. Ik ga wel uit van engelse uitspraak (keetie, zeg maar). Kaatie, hollands uitgesproken, vind ik niet zo mooi. Maar laat dat je er vooral niet van weerhouden als jullie daar wel voor kiezen! Ik wen er wel aan, mocht ik je dochter ooit ontmoeten