Ik ben op zoek naar een originele en sterke jongensnaam. Criteria: -niet eindigend op de a i.v.m. onze achternaam -liever geen Amerikaanse of hele hippe namen -graag een sterke klank in de naam. Onze anders twee kinderen hebben ook een sterke naam eindigend op de n en ae (uitspraak é) en zijn oorspronkelijk Franse namen. -liever niet veel voorkomend Optie is Noël, maar ik twijfel of ik de naam sterk genoeg vind klinken en of de betekenis (kerst) me niet gaat hinderen aangezien we een zomerkindje krijgen. Hoor graag jullie suggesties .
ik vind Noël juist een hele zachte lieve naam.... -Aron -Alec -Bodin -Jorg/Jorn -Bor(re) -Deon -Ivo -Aran -Bran -Don -Edin -Gio -Hugo -Ian -Kaj -Nilo -Odin -Seth -Tibo/Tibeau -Vico -Yaïr -Zyon -Zino -Leroy -Guy -Alain -Matteo -Didier -Matiz -Cesar -Victor -Reno -Leo -Guyon
Een paar Franse jongensnamen (dus niet op z'n Nederlands uitspreken!): Adriën Gaetan Achiel Cyriel Aymeric Alberic Baptist Basile Bryce Celestin Clément Edgard Emile Etienne Gauthier Georges Henri Joseph Marcel Maurice Maximilien Odil Quentin Silvain Thibault