rot lichaam

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door twins2009, 4 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. twins2009

twins2009 Bekend lid

10 nov 2012
    563
    2
    0
    Weet niet wat ik met dit berichtje wil maar ik ben er gewoon even helemaal klaar mee.....met dat lichaam van mij.
    Ik heb nooit pijnlijke borsten. Nog nooit gehad, zelfs niet bij eerdere zwangerschappen. Maar nu is het dus voor de 2de keer weer zover. 2 maanden geleden zweerde ik bijna dat het raak was. Ik had voor het eerst pijnlijke borsten, rare dromen, grote aders op mijn borsten en nog een paar andere symptomen. Ik had eens een keer een beetje hoop dat het gelukt was maar helaas werd ik toch iets te laat ongesteld. Ik had die maand voor het eerst een keer een tuurstreep op mijn test terwijl ze normaal omowit zijn. En nu 2 maanden verder heb ik sinds 3dpo dus weer borsten die pijn doen als je er op drukt en ze jeuken. Ze zitten vol met klieren en de aders staan op springen lijkt wel. Verder alweer 3 nachten hele rare dromen. Ik ben er gewoon zo chagrijnig van dat mijn lijf dit nu weer doet. Hoop geven terwijl het waarschijnlijk weer niet zo is ( al zegt de pendel van wel ;)). Nu nog een week wachten op mijn NOD
    Sorry maar moest het gewoon even kwijt.

2. nijntje90

nijntje90 Fanatiek lid

2 jul 2015
    1.435
    915
    113
    NULL
    NULL
    Je mag best even lekker klagen! Dat lucht op!! Ik herken je verhaal! Heb een lange cyclus en iedere maand voel/merk ik wel iets anders!! Gewoon even lekker klagen! Helpt echt :)

3. MoederWensje

MoederWensje Niet meer actief

"Heb dit nog nooit eerder gehad", "ik voel dat het raak is".. Pff weet hoe t voelt! Je bent echt niet de enige!
    Je zit in ronde 7 zie ik.. Nog eventjes geduld, komt vast wel goed!

Deel Deze Pagina