Oke, nog geen menstruatie hier, dus getest, ik zie een lichte streep... Heb er een foto van gemaakt maar mijn tel maakt hele wazige foto's. Ik ga straks nog een test kopen bij de kruidvat, misschien zie ik het daar duidelijker... Spannend....
Ik zie m best goed!!!! Spannnnnnend!! V Heb ook getest nadat mijn temperatuurntoch weer gestegen is vanochtend boven de 37 zelfs, heb n tuurtestje van kruidvat. Daar was eergister nog niks op te zien.... Wat een onzekerheid joh bahbhahahah
Ja ik zie ze hoor op die van jou woezel! En op die van jaleisha ook! Wauw! Dat zal toch goed nieuws zijn dames!
Ja, sta ook nog wel een beetje versteld hahaha. Inderdaad meteen maar een digitale gekocht, weet ik het tenminste zeker Nu al kriebels in m'n buik om het vanavond manlief te vertellen Wat zal hij blij zijn hihih
Jaaaaa wauw!!!!! Nu ben je 1 dag na nod? Eergister had je toch nog een witte test of haal ik nu dingen door elkaar... En en symptomen??? Hihi Ben benieuwd hoe het je verloopt, ahh wat zul jij lekker genieten!! Is je gegund Xxxx
Dank je! Ben inderdaad 1 dag na NOD nu. Maar heb nog niet eerder getest hoor. Vanmorgen met een etos testje, die gaf een lichte streep en daarna de cleaur blue Voel verder nog niks Vanavond aan manlief verteld, wil het nog even stil houden voor de kids anders weet morgen de hele school het Had de foto van de clear blue op zijn buroblad van zijn pc gezet. Was helemaal verrast toen ie zijn achtergrond zag ('zo snel al???') Verloskundige morgen maar bellen voor een afspraak hahaha
Leuk om het zo te doen Woezel! Mooie verrassing Wanneer mag jij testen mamavandrie? Begin okt toch? Wat duurt dat toch altijd lang he...