Hier gaan we voor een eerste kindje! Erg spannend! Het maakt denk ik niet uit of het de 1e of 4e is het blijft hoe dan ook spannend! Vooral dat lange wachten haha.....woezel gefeliciteerd! Leuk!!
Haiii!!! Nou niks spannends hier...... helaas... testjes lijken alleen maar lichter te worden en de krampen erger... geen goed nieuws hier... Maar goed, even me focus op werk en de kids gaan een weekend naar hun vader, dus ik ga maar ff mezelf verwennen en wat leuke dingen doen Woezel... wat een leuk idee, hahaha dat je je kon inhouden en wachten tot ie zn pc aan had gezet!!!! hihihih cool!
Ah... Dat klinkt niet leuk Jaleisha... Maar houd nog kleine hoop hoor Ja, moest wel tegen hem zeggen dat ie echt even naar zijn computer moest kijken omdat ik hem aan gezet had en niet weer uit kreeg hahaha Besloten van het weekend toch maar aan de kids te vertellen en het hun aan de opa's en oma's te laten vertellen. Vorige keer ook meteen aan de familie verteld en wilde dat nu ook maar ja, vonden het wel zo leuk als de kids het dan eerst wisten.
Wauw Woezel, gefeliciteerd! Wat snel al! Wij zitten in de 2de ronde en maken het ook gezellig wanneer we zelf zin hebben.. spannend weer voor de derde!
Mamavandrie al getest vandaag? Vandaag ben je jarig toch? Gefeliciteerd! Jaleisha, hoe is het bij jou??
Daar ben ik hoor haha , dankjewel! Ja gisteren getest niks te bekennen vanmorgen weer getest, ik dacht ach waarom niet heb ze toch liggen.. En daar was een heeeel vaag lijntje te zien.. Ook een roze vlek.. Ik heb er water over laten lopen en daar was het hele vage lijntje weer! Daar krijg ik geen duidelijke foto van.. Wel van de test met rozige vlek.. Dus er zit niets anders op dan afwachten.. Dinsdag ga ik weer testen.. Vind het zoo spannend!
O wat leuk woezel! Hoe waren de reacties??? Mamavandrie, jij maakt t ook spannend...!!! Ben benieuwd! Hier negtieve test deze ochtend ben er zeker vn dat ik uiterlijk morgen toch wel ongi wordt hoor.... Gaan we gewoon weer vrolijk verder, t komt als t moet komen denk ik maar Liefs xxxx
Ah dat is wel balen Jaleisha... Reacties waren super. Vooral mijn ouders hadden het niet verwacht maar iedereen heel positief. En de jongste zingt constant 'baby kome aan' hihi
Gefeliciteerd Woezel! Voor mij/ons wordt t deze week ook spannend Had afgelopen maanden best een onregelmatige cyclus, afgelopen maand een cyclus van 5 weken. Als ik uitga van een cyclus van 28 dagen ben ik nu een week en 2 dagen overtijd... Heb nog niet getest om de simpele reden dat ik niet weeeer een negatieve test in mn handen wilde hebben, dus had bewust gezorgd dat ik ook geen testen in huis heb. Maar nu ben ik wel behoorlijk overtijd, dus als dat zo blijft ga ik morgen toch maar een test bestellen Vanmorgen had ik een heel klein beetje lichtroze afscheiding bij het afvegen, en nu zit ik opeens even terug te denken: 3 weken geleden had ik dat ook!! Dus nu durf ik een heel klein beetje te hopen dat ik misschien wel zwanger ben! Hoop het zo Voor de dames die ook nog moeten testen: succes! Hoop voor iedereen dat het raak is!
Achh niet leuk jaleisha!! en wat knap wiekkie!! Zo lang niet testen maar ik begrijp je! Ik en nu te vroeg getest en ben alleenaar in onzekerheid volgende keer wacht ik ook netjes.. Maar misschien komt die volgende keer niet en hebben we toch geluk, maar die onzekerheid is verschrikkelijk!
Spannend Wiekie! Bestellen zou ik zeggen? Of is de situatie alweer veranderd? Mamavandrie wanneer ga je testen? Jaleisha: hoe is het nu bij jou?
Thanx dames voor de felicitaties. Het is ook gewoon weer echt leuk Vita Rose, wanneer mag je testen? Wiekkie: Ook spannend zeg! Laat je het weten! Mamavandrie hoe is het met jou? Morgen testen weer? Jaleisha hoe gaat het?
Nou, had gelijk hoor... Vanochtend doorgebroken... ongi!! Maar goed, wel blij mee, want ik voelde t al zeker 3 dagen, laat dan ook maar komen, snel nieuwe ronde hihi... Blijf wel lekker meelezen en meedromen hahaha mamavandrie, wat spannend..! 2 dgn voor nod zie ik.... jeetje ik hoop het zo voor je!!! Bioluun, vind het zo leuk dat je gewoon lekker meebabbelt.... krijg je niet vet de kriebels om te beginnen nu hihi Woezel... en, hebbie al kwaaltjes?