Hallo allemaal, Mijn eerste keer hier en ik weet dat niemand het pasklare antwoord heeft, maar ik vind het fijn om ervaringen uit te wisselen. We zijn al een hele tijd bezig om zwanger te worden en in juni doorverwezen naar de gynaecoloog. Er wordt nu geprobeerd middels echo's en bloedprikken om mijn cyclus in kaart te brengenGroetjes (die is onregelmatig), maar dit is in al die maanden nog steeds niet gelukt. Of ze waren te laat, of mijn darmen zaten in de weg, of weer een te laag progesteron, vakanties, enz. De laatste cyclus is niet meegekeken ivm onze vakantie. En nu is deze cyclus net heel vreemd. Op dag 14, 15 en 16 kreeg ik opeens buikpijn. Beetje menstruatie achtig krampen. Na dag 16 was dit over. Wel kreeg ik zere borsten, werd steeds meer, maar op dag 21 nam dit af. Op dag 21 kreeg ik opnieuw buikpijn. Heftiger dan normaal. De dagen erna, tot aan nu (dag 30) heb ik nog steeds last van buikpijn. Vooral bij inspanning, een soort menstruatie achtig krampen. Sinds een paar dagen heb ik ook pijn in mijn onderrug en dit straalt erg uit naar mijn billen en bovenbenen. Op dag 23 dacht ik dat mijn menstruatie begon, maar dit was anders dan normaal. Eerst wat bruinverlies twee dagen, maar heel weinig. En drie dagen daarna veel wit slijm, met een klein beetje rood/bruin/paars bloed erin. Op dag 29 is dit gestopt. Ik heb het ziekenhuis gebeld omdat er voor volgende week een aantal onderzoeken gepland stonden en deze zijn afgezegd. Het kan van alles betekenen geven ze aan.. een innestelingsbloeding, een tussentijdse bloeding en de menstruatie komt nog. Dit even afwachten. Vanmorgen heb ik een test gedaan en negatief. Dit lijkt me helder. Het lijkt mij dat als het bloedverlies een innestelingsbloeding zou zijn geweest, ik nu toch moet kunnen testen of kan ik alsnog te vroeg zijn geweest? Maar mijn lijf doet zo raar.. Misschien zit het wel in mijn hoofd omdat ik er zo mee bezig ben. Ik weet dat niemand kan zeggen of ik wel of niet zwanger ben of wat de kwaaltjes betekenen, maar ik ben gewoon benieuwd naar ervaringen. Je wordt helemaal gek van je lijf en dat wachten na een lange tijd proberen.. Groetjes
Ha meid, Wat heftig is dat he die onzekerheid. Het kan idd van alles zijn, die steken herken ik wel van toen ik zwanger was, en het bruinverlies had ik ook. Je moet toch even afwachten, over 2 dagen weer testen en dan weet je het... Ik duim voor je dat het raak is!
Ik had ook wat bruin bloedverlies en krampen toen ik zwanger bleek te zijn. Ik hoop voor jullie dat het nu positief is. Ik zou over 2 dagen nog een keer testen. Ik duim voor jullie op een positief resultaat!
Dankjewel voor jullie reacties. Heeft er iemand een idee hoe lang je na de innesteling een test kan doen? Mocht ik een innestelingsbloeding gehad hebben deze week, zou de test dan niet al positief moeten zijn?
nee de test slaat niet gelijk uit als er een innesteling is geweest. Hcg verdubbeld vaak 48-72 uur voordat dit waarneembaar is voor een test gaan er wel wat dagen voorbij. Ik zou als je eind volgende week nog geen menstruatie hebt nog eens proberen te testen.