Baby straks op de fiets welke buggy mee

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bosi333, 14 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Welke buggy hebben jullie in de drager op de fiets?

Ik heb een fietskar gekocht en vanaf 8 tot 9 maanden wil ik de buggy meenemen op de fiets in een drager.

Maar welke buggy is dan geschikt?

Is dat niet te zwaar?

Iemand ervaring?

2. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Lees even mee heb ook zo'n buggydrager gekregen.

Volgens mij kan iedere kleine buggy er wel in toch?

3. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

17 jan 2010
    3.076
    0
    0
    Ik heb de MacLaren Quest, deze komt heel goed uit de testen en wordt ook op dit forum vaak genoemd. Ik gebruik de buggydrager dagelijks en het bevalt me heel erg goed.

Ik heb de buggy al maanden en nog geen nadelen gemerkt. er zit geen rem op, nou ja ik woon niet in de bergen dus dat mis ik niet. Ik heb nu voor op de fiets een skipak. Als ik een voetenzak zou nemen dan heeft ze het alsnog heel koud op de fiets. Mooi vind ik het niet maar het gaat om de warmte.

4. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dank je,

ik had die al vaak gehoord inderdaad

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Kun je je fietskar niet gebruiken als kinderwagen dan? Dat deed ik altijd en ga ik binnenkort ook weer doen. Ideaal kunnen ook nog heel veel boodschappen in ;)

Je moet vooral naar het gewicht kijken van de buggy voor de fietsdrager en bij 8/9 mnd is een meer standenbuggy ook nog wel aan te raden.

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Ja sowieso een standen buggy. Isabella wilde er soms nog weleens in slapen.

De kar kan ik inderdaad gewoon gebruiken als buggy maar ik denk niet dat ik alle winkels ermee in kan.

7. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

Welke heb je? Heb je een goedkope met de stangen om de banden heen, dan heb je misschien wel last. Ik heb een duurdere, een burley, de wielen zitten gewoon aan het frame vast en ik kan overal naar binnen. Supermarkt wel de rolstoel/kinderwagenkassa nodig. Kruidvat als ze net aan het vullen zijn is het weleens lastig, maar dat is gewoon te voet ook al lastig;).

Deel Deze Pagina