Hoi meiden, Ook ik en mijn vriend zijn ' bezig' om zwanger te worden. We gaan nu voor de tweede ronde. Omdat ik veel lees dat om de dag ' klussen' het beste is voor de zwemmertjes, doen wij dit nu op dit moment ook. Als wij ons nu daar aan houden ( het om de dag klussen) kom ik niet uit op de dag dat ik mijn eisprong zou hebben. Wat we wel proberen is om de avond ervoor en de ochtend er na te klussen. Nu is mijn vraag..zouden jullie als tip geven om zowiezo te klussen op de dag van je eisprong? 9 jaar de pil geslikt cyclus: 28-28-
Volgens mij is het het belangrijkste om te klussen op de dag vóór je eisprong. Want het kan wel een dag duren voordat de zaadjes je eitje bereiken. Maar ik zou gewoon idd op de dag zelf ook nog een keer extra klussen
Als je de dag VOOR de eisprong geklust hebt is het goed. Je kan natuurlijk voor de zekerheid op de dag van de eisprong ook nog eens klussen en dan maakt het niet uit of je het 2 dagen achter elkaar doet.( dit moet je alleen niet maandenlang doen) Ik heb vandaag mijn eisprong gehad maar ga toch voor de zekerheid vanavond nog wel klussen...( al is dit meer voor mijn eigen gevoel zodat ik niet na de tijd denk..hadden we het nog maar 1 dag langer gedaan)
Hi, Ik heb volgens mij ook mijn eisprong, maar voel nu sinds gisteravond alleen maar wat steken bij mijn lies. Verder heb ik geen slijmverlies gehad of iets. Vorige maand had ik wel slijmverlies en op maandagavond krampen. 2 weken later op maandag werd ik ongesteld, dus is het bijna zeker geweest dat ik op die maandag mijn eisprong had. We klusten toen niet echt op de dag, dus was het mis. Had dus pas steken nadat mijn eisprong geweest was, denk ik...... Nu klussen wij om de dag. Sinds gisterenavond weer steken bij mijn lies en vandaag ook. Vanavond weer klussen en eergisteren geklust. Zou dit dan voldoende zijn??
Hey marlijn, Ben je ons topic kwijt? We zien je niet meer? We lopen gelijk zie ik? Ik heb ook eergisteren geklsut en gaan straks nog klussen haha toevallig! Ik heb vandaag wat slijm verlies en licht bruinig verlies gehad! Misschien heeft het iets met me ei te maken want vorige maand was het ook op precies dag 20 dat k dat had maar we hadden rond die tijd niet geklust dus gemist en 2 weken later begon me ongi dus denk dat het nu weer zo is en dit toch aankondiging van me ei is...
Heej hallo, Ja ben jullie topic inderdaad kwijt..... En ben nog niet echt thuis op het forum, haha. Waar zitten jullie nu dan...?