Mijn zoontje is al zeker een jaar zindelijk ( alleen snachts nog niet echt) We laten hem altijd met een wc verkleiner plassen. Maar nu waren we op vakantie en had ik de pot of wc verkleiner niet bij mij toen we op pad waren. Ik denk laat hem gewoon op de wc. Maar dit vertikt hij... Al van alles geprobreert: staand, zitten en vast houden. Buiten in de bosjes... maar werkt niet. Hoe kunnen we hem helpen om zonder bril te plassen?
Heb je dan een jaar Lang het brilletje meegesleept? Dochterlief was zindelijk met 2 jaar 7 maanden. Heeft denk ik een maand of 4 het brilletje thuis veel gebruikt maar buiten gewoon op de grote bril, eerst hielden we haar dan vast maar na ik denk een maand of twee niet meer. Is dat nog een tip, als je je zoontje vasthoudt? Dochterlief is nu 3 jaar 2 maanden en het brilletje ligt al een tijd in de berging. Ze gaat inmiddels zelf en roept ons om haar te wassen
Hier ging het eigenlijk vanzelf, maar in het begin zei mijn dochter wel dat ze bang was erin te vallen. Wat geeft je zoontje aan waarom hij niet wil? Misschien dat je daar iets mee kunt.
Is het niet een optie om de bril weg te pakken en zeggen dat hij kapot is... Hier werd hij thuis wel gebruikt maar op andere plekken niet. Inmiddels alweer geruime tijd weg want ze plaste er iedere keer over heen..
buitenshuis ging ik altijd achter dl zitten op de wc.. vond ze nog reuze interessant ook.. wel met mn broek gewoon aan natuurlijk