Boze vrouw wil niet gered worden Andijk - Reddingsbrigade 't Span in Andijk is het water opgegaan om een vrouw te redden die na een woordenwisseling met haar partner in het IJsselmeer was gesprongen. De partner wilde de vrouw weer aan boord krijgen maar dat lukte niet. De bemanning van de gealarmeerde reddingsboot deed ook een vergeefse poging. Daarop besloten twee van hen het water in te springen om de vrouw te redden, meldt WebRegio. Ze bleef echter doorzwemmen om te ontkomen aan haar redders. Na enige tijd is de vrouw onder dwang in de boot gehesen. Ze is ter observatie naar het ziekenhuis gebracht.
In het vervolg lekker laten zwemmen. Zodat de reddingsbrigadde mensen kan redden die dat wel willen. Sorry maar ik word zo boos om dit soort berichten. Die mensen daar doen zulk goed werk en zijn er voor onze veiligheid, ze riskeren hun leven om jou te redden en dan ga je gewoon dom weg doorzwemmen................
V: "ik ga zwemmen!" M. "Durf je toch niet V: echt wel M; echt niet V: echt wel M; echt niet V: echt wel M; echt niet V: echt wel M; echt niet V: echt wel M; echt niet V: * spring* M:
mij benieuwen wat ze nu achteraf van zichzelf denkt , ik bedoel, neem toch aan dat je het in een impuls doet..........