Hoi Dames Vorrige maand 1 sep heb ik een hele lichte mentruatie ghad super ligt dat we het eigelijk geen mestruatie konden noemen. En ipv me 24 dagen cyclus was het toen een 29 dagen en die men heeft maar 2dagn geduurt. Ik heb niet getest omdat ik zoiets had ik wil niks in me hoofd halen. Nu werd ik gisterennacht wakker met hele heftige buikpijn het leek wel op de eerste weeen. De buikpijn komt nu met vlage opzetten dat ik Daan zosnel mogelijk neer moet leggen omdat ik dubbel lig van de pijn. Er komen ook flinke stolsels mee nu tijdens me menstruatie. Ik heb al 2x een miskraam gehad ik vind dit er verdacht veel op lijken alleen die hele heftige buikpijn was toen minder heftig als nu. Wat zou dit kunnen zijn? of moet ik mijn gyn bellen? Sorry voor het lange verhaal. Hopelijk kunnen jullie me helpen. Liefs Fleur1
Hoi Fleur1, hoe is het intussen? Het zou kunnen dat je inderdaad een vroege miskraam hebt gehad. Dit gebeurd wel vaker zonder dat vrouwen het doorhebben omdat het zo vroeg is en omdat er toch een soort van menstruatie was geweest vorige keer. Je hoeft zeker niet direct naar de gyn, want de natuur kan het in principe heel goed zelf oplossen en hij kan toch niets doen in eerste instantie. En wellicht was het toch wel een normale menstruatie, alleen dan wat heftiger. Ik durf het je ook niet te zeggen. Groetjes Brigitte
Afelopen maandag ben ik gecuriteerd met een zwangerschap van 10 weken. Had zat allemaal nog veel te vast. Me buikpijn werd ook steeds veel heftiger toen ik naar de HAP belde en dachten dat het een blindedarm ontsteking was toen ik zei dat ik zwanger was geweest en in een miskraam zat zagen ze een kindje van de grote van ongeveer 10 weken oud. Door de heftige pijn moest ik blijven en heb eerst een tablet gekrgen de pijn werd alleen maar erger dat ze besloten me te curiteren. Wat is weisheid om weer proberen zwanger te worden?