Medisch centrum kinderwens leiderdorp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Hoopvol2019, 26 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Weet iemand hoe snel je kan starten bij hen. Hoe lang duren de onderzoeken voordat een behandelplan is opgesteld? Iemand ervaring?

2. Nokko

Nokko Actief lid

26 feb 2019
    125
    137
    43
    Vrouw
    Voor dat specifieke ziekenhuis heb ik geen idee, het zal er ook aan liggen of er gelijk een oorzaak bekend is of dat er nog meer onderzoeken moeten volgen. Wij zijn al met al 9 maanden bezig geweest voor we ons eerste ivf traject in konden en dan ben je weer 2 maanden verder voor ze de eerste terugplaatsing kunnen doen. Mijn advies: accepteer dat er lang overheen gaat, maar geniet van alles wat je meemaakt hoe vervelend ook. Het is een traject wat je samen door moet maken en als je dit heel bewust doet is er geen ruimte voor stress, want dat is funest als je zwanger wil worden. Doe het gewoon stapje voor stapje.

3. Bibi6

Bibi6 Lid

2 feb 2019
    13
    1
    3
    Vrouw
    Ik ben ook heel benieuwd. Ik word nog gebeld voor een intake. Het Erasmus mc had een wachttijd van 6 maanden. Ik hoop hier wat sneller. Weet jij al wat meer?

4. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Wij lopen via het ziekenhuis bij MCK. Toen bleek dat ICSI onze enige oplossing was konden wij gelijk de eerste cyclus terrecht.
    Hoe het zit als je daar van a tot z alles onder brengt dat weet ik dan weer niet!

5. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Dat is fijn dat jullie zo snel terecht konden. Wij moeten nog even wacheen. Duurt allegaal zo lang

6. Yviev

Yviev Fanatiek lid

23 dec 2017
    3.018
    2.709
    113
    Vrouw
    Het duurt sowieso allemaal lang :(
    Juni zijn we voor het eerst naar de ha geweest.
    2 oktober eerste afspraak ziekenhuis.
    30 december punctie en 10 maart 1e terugplaatsing....:|

7. Kimberley92

Kimberley92 Fanatiek lid

27 jan 2017
    2.422
    2.715
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Ik had een maand later dan het telefoontje de intake dus kan daar snel gaan!

8. Jetski

Jetski Lid

24 mrt 2014
    98
    36
    18
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier nu 2 keer icsi gehad in het MCK, waaruit (bijna) 2 kindjes (40+5 zwanger). Op hun website staat/stond altijd de gemiddelde wachttijd, hier de eerste keer konden we na 2 weken al op intake. De tweede keer na een week of 5/6. Mijn ervaring is dat als je eenmaal de eerste afspraak gehad hebt gaat het snel en wordt er gelijk doorgepakt.
    Eerste intake, na eerste standaard onderzoeken mocht ik de volgende cyclus beginnen, waaruit wij onze dochter hebben mogen krijgen.
    Tussendoor een afspraak gehad voor een cryo terugplaatsing, ging ook snel, helaas niet tot zwangerschap geleid.
    Vorig jaar mei tweede intake, bij toeval ik net een nieuwe cyclus, ‘gelijk’ begonnen met nieuwe behandeling, juni punctie en terugplaatsing, zwanger :)
    Succes, het kan allemaal heel snel gaan :)

9. Jacy82

Jacy82 Bekend lid

24 nov 2018
    752
    422
    63
    Vrouw
    Toen ik begon duurde het nog een jaar. Maar het is korter geworden. Het ligt wel aan de behandeling enz. Ook als je bv met een donor een behandeling start kan hetg heel lang duren als je voor Nederlandse donor kiest en ze hebben voor bepaalde behandelingen een postcode gebied waar je in moet wonen om er behandeld te worden.

10. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Best snel,in2014 een paar weekjes voor de intake, in oktober was dat en begin december gestart met de ICSI.

En bij cryo terugplaatsing in 2017 moest ik na de 1e afspraak (binnen 2 weken na bellen) wachten tot de eerstvolgende cyclus.

11. Hoopvol2019

1 feb 2019
    81
    4
    8
    Vrouw
    Bedankt voor jullie reacties

12. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik zie dit topic nu pas. Wij lopen ook bij MCK!

Toen ik belde was er geen wachttijd. Alleen agendatechnisch gezien wat lastige dingen. Op 4 jan was onze intake en we kunnen hopelijk bijna starten met de behandeling, zie onderschrift. Als die foamecho niet had gehoeven, hadden we al eerder kunnen starten. Maar wil hem wel doen om zeker te zijn dat mijn eileiders goed doorgankelijk zijn, gezien een oude chlamydia infectie.

Ik gun niemand dit traject, maar als je dan moet... raad ik echt het mck aan! Hele fijne mensen en er wordt echt meegedacht.

Veel succes!

Deel Deze Pagina