Gewoon scrappen (niet digitaal :) )

Discussie in 'De lounge' gestart door Foxter, 7 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Hoi meiden,

Zijn er ook meiden die gewoon scrappen, lekker ouderwets met schaar en lijm enzo :D ?

Ik ben net weer begonnen, ik deed het vroeger altijd en ben er eigenlijk ongemerkt mee gestopt, maar net weer ineens druk bezig geweest, heerlijk ontspannend vind ik het :)

Waar halen jullie je materiaal vandaan? Zouden ze ook spullen hebben bij de action hiervoor?

Groetjes Marijke

2. Hester

Hester Niet meer actief

Ik haal al mijn spullen in Heesch (scrapbook winkel). Eigenlijk heb ik bijna geen tijd om te scrappen, maar ik vind het een geweldige hobby. Sinds de geboorte van onze zoon (3 jaar geleden) heb ik alleen over hem al 1001 boeken vol geplakt :)

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb het een tijdje gedaan. ik haalde mijn spullen overal en en nergens eigenlijk. als ik wat tegenkwam dan nam ik het mee. ook bij de action hebben ze leuke scrapspullen en voor weinig geld.

4. Elena22

Elena22 VIP lid

10 feb 2010
    8.114
    1.799
    113
    Kraamverzorgende
    Ja hier nog een scrap-junkie :D

Ik haal mijn spullen overal en nergens, als ik wat tegen kom toevallig, op het internet of ik laat het vrienden en familie uit Amerika opsturen ;)

Mooie scrapalbums vind ik in Nederland moeilijk te vinden maar ga binnenkort naar Heesch, eens even lekker rondneuzen ;)

5. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Bij de action hebben ze leuke spullen (soms niks en soms heel veel).

Ik heb 1 boek gemaakt voor mijn mama haar 50ste verjaardag, maar ben overgegaan op digitaal. Minder rotzooi, meer mogelijkheden en het is uitwisbaar haha!

6. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    Oh ik heb echt TEVEEL spullen en doe dr niets meer mee.....echt zonde...

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    KOmt mss wel weer mama kitty!
    ik was ook fanatiek scrapper, ben toen digitaal gegaan, en nu weer helemaal terug bij het ouderwetse knip en plakwerk, heerlijk!
    ga in oktober zelfs een heel weekendje scrappen, heb er zo'n zin in!
    materiaal haal ik ook overal en nergens vandaan, en ook ik heb een aardig voorraadje...
    goedkoop en wat duurder door elkaar.
    heesch is een walhalla, je koopt daar al gauw veel te veel. weet nog dat we er voor n workshop n keer papier uit moesten zoeken, nou, er was teveel, ik werd er haast paniekerig van haha..

8. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik haal mijn spullen overal en nergens vandaan. Ik bewaar bijv ook vaak inpakpaier of een mooie tekening die mijn kinderen hebben gemaakt. Stickers,strikjes, kraaltjes en papier haal ik vaak bij de action. Tenminsten dat deed ik. Hier in Frankrijk moet nog ik nog even zoeken waar ik mijn spullen kan halen.

Heeft iemand een link van de winkel in Heesch?

9. Veraenroy

Veraenroy Fanatiek lid

2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    Ik ook heb al 4 bananen dozen vol met schrap spullen die maar liggen te verstoffen nu. Soms laat ik Jelina er maar in knippen en zo, maar er ligt voor zo veel geld, dat het van de ene kant zonde is.

10. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    ja ik vind het dus echt zonde, ligt maar op zolder in dozen.....
    Echt veel duur spul ook.....en ik doe er niets meer mee. Heb 3 albums vol van dochterlief als baby, maar nu? Niks meer...

11. Jvtje

Jvtje Fanatiek lid

www.scrapbookwinkel.nl :)
    Vind het ook erg leuk om te scrappen, heb het alleen ook alweer een tijdje niet echt gedaan. Heb deze zwangerschap een ernstig gebrek aan inspiratie... :( Maar komt vast wel weer.
    In september ga ik in elk geval een workshop volgen in Heesch, kan ik daar weer even gaan kwijlen bij wat ze allemaal hebben :D

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier helaas te weinig tijd:(
    Maar vind t ook helemaal leuk! Begin van t jaar een mega order bij www.scrapbook.com gedaan. Vriendin van mij woont in de VS en is via haar moeder mee naar NL gekomen, scheelt veel verzendkosten en had heel veel mooi spul....nu nog wat mee gaan doen;)
    Dollar stond toen ook nog een stuk beter:)

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Leuk, al die reacties! Ik heb toevallig bij de action gisteren een hele bult ingeslagen, voor maar 15 euro! En alweer lekker bezig geweest :) Ik maak een album voor vaderdag, met alleen maar foto's van mn man met Sterre, echt leuk :)

Deel Deze Pagina