wie is er vandaag ook lui? zit binnen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Eefke84, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

of nou ja ben niet echt lui in de zin dat ik niks doe maar ik heb geen zin meer om er uit te gaan. mede door de buien steeds:x
    vanmorgen naar het stemburo gewandeld in de miezer en daarna nog een klein rondje gewandeld maar was niet echt lekker in de regen:( en nu zit ik te denken ga ik wel of niet? op buienradar te zien komt er nog genoeg aan maar vind het wel belangrijk om een frisse neus te halen. gister ook alleen maar booschappen wezen doen......
    maar aan de andere kant... plurk is lekker in dr romper aan het spelen...... nou ja kijk nog wel hahaha:D

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ja hoor hier ook!

Ik heb vanochtend gewerkt
    en thuis even de afwas gedaan
    en verder eigenlijks nog niks haha
    heb even een dvd aan gezet voor me zoontje,
    is hij ook even rustig.
    Bij mij komt het ook door de regen en omdat ik
    echt moe ben, heb ook niet goed geslapen!

3. MissT

MissT Niet meer actief

Ik heb bijna de hele dag geslapen.. maar dat is minder :( Verga van de hoofdpijn en misselijkheid. Dus ik blijf vandaag lekker onder de dekens :)

4. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

heb ook helemaal nergens zin in.
    me benen zijn echt zo moe.
    Ik zag net een topic over een frituurpan.
    dus die ben ik nu aan het schoonmaken.
    water der in afwasblokje in.en gaan met die banaan.
    veder heb ik even naar de c1000 gewandelt met de kids en daarna heb ik helemaal niks meer gedaan

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

beterschap:(

6. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja van die flutbenen! dat had ik vorige week heel erg...
    volgens mij komt dat door het benauwde weer ofzo

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

ik zit (helaas) elke dag thuis, maar juist vandaag best veel gedaan, oke wel lui met de auto boodschappen gedaan, daarna in de regen met de hondjes gewandeld, en toen maar eens onze eettafel leeg gehaald, stond nog vol met vakantie rotzooi en papieren, nu lijkt hij weer groot hihihihi (2,5mtr)
    eigenlijk wil ik nog de boekenkast doen, maar uk moet uit bed, dus o maar even naar stemlocaal lopen, en daarna naar het tuincentrum denk ik

8. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hmmm moet plurk nu even gaan verschonen ruik ik wel.... en daarna toch nog maar even een ommetje maken. ;)

9. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Ik voel me ook zo lui vandaag. Ik moet nog gaan stemmen maar heb er helemaal geen zin in bahh

10. Tamale

Tamale Niet meer actief

IKK!!!

Wou vanmiddag een stuk wandelen, maar toen begon het te regenen. GRR..
    Het regent nu sinds een half uur niet meer, maar nu vind ik het te laat.
    Lekker in mn huispakkie op de bank!
    Straks nog even stemmen, dus dan moet ik de deur wel uit.
    Krijg van dit weer alleen zin om onwijs te snaaien... En laat ik nu net op dieet zijn...

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik ben ook lui vandaag.... zoonlief gaat nu 1 dag in de week naar de opvang... en heb vandaag dus een dagje helemaal voor mezelf !!

wat ga ik doen... ehmm even naar fysio want ik had een afspraak... even tv gekeken... half 12 naar bed tot half 3 (geslapen) en nu zit ik alweer achter de computer :p

ga zo mijn kleine ventje ophalen bij de opvang en dan zal het wel weer drukker worden ;)

12. Writer

Writer Niet meer actief

Dat ben ik hele week ,komt hier omdat griep heb , kan niks , zware hoofdpijn , dus ben heel erg lui en wil allen maar slapen ,maar dat lukt niet met 2 kids om je heen 8)

maar ook al dagen makkelijk eten , pannenkoeken,pizza, patat , en vandaag heb ik het liefste ook iets te bestellen:)

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Hier ook enorm lui..

Ik zal het huis opruimen, ben nu nog niet eens op de helft :D

14. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    Ik ben al wel de hele tijd bezig om het huis schoon te krijgen. Schoonmoeder zou zo langskomen, maar belde net af. Heb ik het een keer netjes als ze komt....
    Ik kon ook niet weg omdat ik niet wist hoe laat ze zou komen. En nu komt ze niet meer en ligt dochter in bed.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    deze middag iig wel!
    Heb netjes boodschappen gedaan en vroeg geluncht met een vriendin, maar sindsdien ook nergens meer zin in. Af en toe een wasje in de machien en dat is het wel, bleh!
    Ben zelfs al aan het bedenken wat ik kan doen om onder koken uit te komen. Moet ook nog stemmen, maar ga vanavond wel samen met manlief. Mjwah, moet onze dochter wel mee natuurlijk. Bleh bleh bleh!

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

nou ben de straat nog niet uit of het begon al weer te druppen:x nou ja kwartiertje maar weer gelopen. koud is het niks, heerlijk fris buiten. maar die klote regen:x in koken heb ik ook al geen zin......

17. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    het weer is ook 10x niks dus je word er onderhand depri van ;)

18. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ja klopt. koken hoef ik iig al niet meer ( alleen voor plurk) man neemt chinees mee:)

19. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ik zat ook te twijfelen door die buien steeds maar we zijn toch maar even de stad in gegaan een ijsje eten... en we hebben het droog gehouden tot we bijna thuis waren..!

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Pff hier ook niet vooruit te branden vandaag. Heb wel de was en strijk gedaan maar verder.
    Zo Liam nog een fles en dan heerlijk languit op de bank..

Eerst nog even stemmen

Deel Deze Pagina