denk dat het niets zal zijn deze keer. deze ochtend echt wel ongipijn en wat rozeverlies op het papiertje. dat voorsteld niet veel goeds.
heb mijn banner maar terug veranderd want hier zijn de duiveltjes er nog steeds niet. heb wel hoofdpijn de laatste dagen, had ik ook bij de zwangerschap van bo. maar voor de rest voel ik me super rustig.
nou ik zit nu dus op 34 dagen en nog steeds geen duivels te bekennen. pfff wat een zenuwen als er morgen nog niks is dan maar een testje halen.
ja onze eerste zit nu in cyclus 8 dus mag zo onderhand wel een keertje. en maar hopen dat we allemaal snel zwanger raken. hoe lang ben jij al bezig? voor de 2e toch. xxx lisa.
ja hier is het het tweede. hebben een dochter van 19 maand. hoelang we echt bezig zijn weet ik niet. heb tussendoor aan medicatie geweest voor mijn ziekte (ziekte van Crohn) en daardoor had ik geen goede eisprong. nu is alles terug in orde dus kan het raak zijn hehe. heb al maanden mijn ongi terug normaal dus.
en nu ben je 3 dagen overtijd spannend joh. wanneer ga je testen. heb je een lange cyclus? ik heb deze maande wel ovulatie test gebruikt. maar die was negatief en ik dacht toch m'n ovultatie gemerkt te hebben. wel vaag hoor die ovu testen.
normaal is mijn cyclus altijd 29 dagen. ben ik met de klok gelijk en sta ik de dag van nod met mijn ongi op. nu dus helemaal niets. weet nog niet wanneer ik ga testen, heb er geen in huis. ben er deze maand heel rustig onder, snap mezelf niet hehe.
test gisterenavond was negatief. maar ben nog steeds niet ongi. misschien in het weekend nog maar eens testen.
nou bij mij was een test halen dus niet meer nodig. had deze keer dus een cyclus van 35 dagen.helaas. zat ik er dus helemaal naast en niet de ovulatie test. ik heb gelijk maar weer nieuwe besteld voor deze maand.en dan maar weer opnieuw hopen........ en misschien kan jij (mamavanbo) beter de test s'morgens doen. voor een zwangerschapstest is dat volgens mij toch beter.
Hallo dames Ik reageer op dit berichtje omdat de titel me aanspreekt. Want spannend is het zeker, een paar dagen voor mijn NOD. Ik ben roca, 25 jaar. Mijn vriend ik zijn al een hele tijd bezig om zwanger te raken. Helaas nog niet gelukt. Gisteren had ik een enorme dip. Tijdens het afvegen zat er wat roze om het toiletpapier. Pfff.... ff een shock. Ik dacht, oh neeeeeee, alweer niet raak deze maand. Dit denk ik nu ook nog wel, maar stiekem nog ff wat hoop. Vanmorgen namelijk nergens meer last van, vanmiddag weer roze op het toiletpapier en nu 's avond weer niets meer. Natuurlijk kan mijn ongi er elk moment aankomen... ik weet het. Maar aan de andere kant, kán mijn ongi deze maand ook nog weg blijven. Misschien hou ik inderdaad mezelf nu een beetje voor de gek, maar ja, positief blijven he. Ik zit nu op dag 27 van mijn cyclus en gemiddeld telt mijn cyclus 26-28 dagen. Ik hou jullie op de hoogte. Alle dames! Succes met wachten ! duim duim duim Groetjes Roca
nou dat had ik 2 dagen terug ook een heel ieniemie beetje bloed.en ik maar hoop houden.tot vanochtend.en weer op naar de volgende maand.ik hoop voor jou roca dat het bij jou niks voorstelt dat beetje roze.we gaan nu op naar ronde 9. en maar weer duimen dat het dan wel raak is. zijn jullie er al lang meebezig, net zo iets als ik? of langer? soms denk ik dat ik de enige ben bij wie het niet zo snel gaat.
Hier wordt het ook al hoe spannender... Ik heb maandag mijn NOD en heb last van tintelingen in mijn borsten en een 'zwaar' gevoel onderin mijn buik.... Hopelijk is dat een goed voorteken!
hier ook heel spannend! morgen is mijn NOD! ook raar gevoel onderbuik! en pijnlijke tepels! en borsten maar alleen als je erop drukt zeg maar! Verder ontzettend moe... ik val om 8 a 9 uur al met mijn ogen dicht! en sochtens niet wakker te krijgen! ook last van hoofdpijn... we wachten rustig af! groetjes wendy