Waarom zou dat zo zijn dan? Denk je dat jouw vruchtje minder goed in de baarmoeder zit? Dat is toch niet zo! Mijn vk en fitnessinstructeur zeiden dat je gewoon mag sporten zo lang je je daar goed bij voelt! Door bekkenklachten kan ik nu niet veel meer, zelfs lopen en fietsen is teveel. Dus geniet er nog maar van!
Sporten is juist heel goed voor de ontwikkeling van het vruchtje! Ik doe zelf aan bodypump, en dat is met halters en gewichten! Zowel mijn vk als mijn instucteur verzekerde mij dat sporten gezond en goed is voor de doorbloeding van het vruchtje. Ik ben het eens met zogelukkig, het lijkt me heel sterk dat jouw vruchtje sneller loslaat... Wat zegt jouw fertiliteitsarts of gyn/vk ervan? Liefs Lisszy
Ik sport ook nog gewoon... Ik zit op majorette.. da's meer dans dan springen( gelukkig) Voor de uitvoering waren we op Fame bezig.. wel veel springen ( Grand Jeté's o.a) De uitvoering is 16 mei.. dan ben ik 30 weken.. Ik ben gestopt met trainen voor de uitvoering.. t springen zelf had ik (nog) geen last van.. Wel veel sneller buiten adem.. 7 maart doe ik de wedstrijd nog mee en dan ook op laag pitje.. Gewoon wat technieken meedoen en voor de gezelligheid er heen!
Ik ben nog doorgegaan met 2x in de week trainen voor voetbal tot de 16e week! Wedstrijden durfde ik niet meer goed, i.v.m. lichamelijk contact. Na overleg met de VK was dit helemaal geen probleem?
ik heb trouwens ook met mijn eerste posi test in mijn handen keihard staan springen. (en gillen, haha!) als je via clomid zwanger bent geworden kan ik me voorstellen dat je extra voorzichtig bent, maar aangezien de meerderheid hier sport of zegt dat het geen kwaad kan zou ik me er niet druk om maken! je kunt altijd nog een rustigere sport gaan zoeken, iets aan beweging blijven doen is toch wel prettig denk ik.
Je mag heus nog wel springen hoor. Je baby valt er echt niet zomaar uit. Je mag toch ook nog hardlopen ed? Denk je dat dat zonder schokken gaat? Het enige wat sowieso niet goed is als je zwanger bent, is een trilplaat. Als je je toch zorgen maakt en wel wil blijven sporten kun je gaan zwemmen, dat kan in elk geval geen kwaad.
oke meiden heel erg bedankt voor jullie reacties ach ja een bezorgde moeder he en dan ga je na denken. maar ik heb de gyn nog niks gevraagd ik moet 23 feb voor een echo dus dan vraag ik het even is deze week toch vakantie. liefs