hallo ik had een vraag mischien kunnen jullie mij helpen. ik heb sinds afgelopen donderdag zulke steken in mijn onderbuik hij voelt ook wat harder aan en ik heb ook soms hefige hoofdpijn aanvallen. ook moet ik constant naar de wc. heb veel meer honger en dorst en af en toe word ik zo ineens misselijk of duizelig echt met vlagen. ik heb ook veel last van witte afscheiding slaap slecht. ik heb woensdag mijn nod. zullen dit tekens zijn van een zwangerschap? groeten en alvast bedankt
hej meid dit kan allemaal,maar weet niet hoe lang ej van de pil af bent? anders lan het zijn dat het ontpillen is. ik hoop voor je dat je gewoon zwanger bent!
ik ben niet van de pil af maar heb antibiotica kuur gehad en toen werkte de pil niet en het was dus niet de bedoeling maar zal wel super blij zijn als ik zwanger zou zijn voel me zo anders nu
hoe weet je dta hij bij jouw niet gewerkt heeft? want er staat antiobiotica kan de pil minder betrouwbaar maken.dus hoeft niet zo te zijn.
dat weet ik ook niet zeker maar ik bedoel het zou kunnnen omdat ik me nu zo anders voel en veel symptomen heb
nee ik begrijp je goed hoor hoop ook echt dat het zo is maar het is heel vreemd als je je zo voelt en niet weet wat het nu is en het duurt zolang voordat het woensdag is en ik kan testen
jah lang he dat wachten eerder testen kan wel met die gevoelige maar wie zegt dta die positief zijn en als ze negatief zijn dan kan je nog steeds zwanger zijn:S!stommem onzekerheid ook!
nee idd!maar ik denk dat ik niet zwanger ben hoor. ik weet dta het te vroeg is om te beoordelen maar ik ga er nu vanuit dta ik donderdag gewoon ongi word
Haha mijn moeder was aan de antibiotica, en bleek inene vijf mnd zwanger te zijn van mij, want tijdens pil gebruik krijg je altijd gewoon een bloeding haha.. inene werd ze heel dik.. toen viel t op haha.. maar ja het is niet dat de pil niet werkt, hij werkt minder..
ja oke dus er zit niks anders op dan nog ff wachten en dan maar te testen vind het wel erg spannend hoor
en ik raakte zwanger doordat condoom knapte, en als ik nu zwanger ben is het omdat de morning after niet werkte.. zo dan hebben we de meeste voorbehoedsmiddelen gehad, owh en spiraal dat soort troep is geen optie is troep, je geen spullen in je lichaam plaatsen. het hoort er niet.
jah als je seks hebt gehad in je vruchtbare periode, dan zit er inderdaad een kans in.. anders was ik dr nie om het na te vertellen haha