Super mooie foto's dames! Ik kan zelf absoluut geen mooie foto's maken, maar des te meer geniet ik in dit topic van jullie plaatjes!
Brrrr... Om in dezelfde sfeer te blijven (maar dan eens een indoor foto voor de verandering): Zojuist een pan Boeuf Bourguignon gemaakt. Uurtje of 3-4 stoven en smullen maar! Het ruikt in elk geval al heerlijk...
Omdat het een van de mooiste plekken op aarde is, en dit stukje niet meer bestaat: een onderdeel van de boog bij Palmyra die IS heeft opgeblazen. Gewoon genomen met een oude Nikon coolpix, zo'n 13 jaar geleden. De lucht was waanzinnig strak helder blauw, en het licht was super voor het maken van scherpe foto's die dag.
Oooh volgens mij woon je in een heel sfeervol gezellig huis waar ik me meteen zou thuis voelen Hoe smaakte de Boeuf Bouruignon?
zonde he dat de mensheid altijd geneigd is alles te verwoesten...of t nou de natuur is of prachtig erfgoed zoals de foto van Juul.... met de sneeuw helaas niet met mn camera op pad geweest, wel even met dochter in de sneeuw gespeeld over niet al te lang ga ik weer naar het werk fietsen (zo'n 10 km door de polder), dan zullen er ook wel eens foto's van mij voorbij gaan komen van de zonsopgang.
Vanmorgen heerlijk op de fiets naar het werk, genietend in de zon. Kon het niet laten om een foto te maken van mijn mooie uitzicht Elke keer weer genieten, zo lekker fietsen door de natuur hij is wat wazig zie ik omdat ik hem zo klein mogelijk naar mezelf gemaild heb sorry!
Deze heb ik vandaag gemaakt. Geen fotografisch hoogstandje, maar wel (voor mij) het symbool van veel voldoening na een weekend schrobben en in afwachting van een hopelijk mooie zomer 😀
Heerlijk Whysteria! Afgelopen weekend naar kom in de kas dagen geweest. Heb deze met mijn telefoon gemaakt, had helaas de spiegelreflex niet mee.
Ooo wauw wat een prachtige foto's weer! Met het zwembad.. heerlijk en wat een omgeving!! Hoorde alleen wel dat het weer gaat vriezen met pasen? En de bloem ook super gelukt met je telefoon, mooi!
Eens per jaar als we geluk hebben (late vorst kan funest zijn voor de bloemknoppen) kan ik mijn nick weer eer aan doen. Deze is van vandaag. Een beetje vroeg (nog niet alle bloemen bloeien) maar ik word er wel vrolijk van.