Ervaring bij IUI, IVF in het buitenland

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by clijntje, Aug 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Hallo lieve meiden,

Wij zijn nu alweer bijna 2 jaar bezig met zwanger worden en het lukt niet..
    We zijn al bij het ziekenhuis geweest en er is NIETS te vinden. Van de ene kant zijn we erg blij, van de andere kant maakt dit mij extra onzeker. Als er nu al maar een klein teken van JAAA was geweest, maar er is echt nog geen teken van een eventuele bevruchting geweest.
    Nu hebben we 6 september weer een afspraak in het ziekenhuis. Zij gaan ons het volgende vertellen: nog weer een half jaar proberen en dan gaan we kijken of we gaan helpen (IUI, IVF).
    Inmiddels vind ik het zo ontzettend lang duren...en ben ik op internet op zoek gegaan naar hulp in andere landen.
    Hier lijken ze net zo goed te helpen, en de hulp start eerder.
    Nu mijn vraag....heeft iemand hier ervaring met IUI, IFV in 1 van onze buurlanden. Hoe was dit, waarom heb je hier hulp gevraagd en hoe helpen ze daar?

Ik hoor het graag :)

2. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

Jul 6, 2011
    7,732
    1
    38
    wat je ook kan doen is bijv. in gent en dusseldorf allebei op intake gaan, en dan beslissen wat je aanspreekt.
    ik ben zelf in dusseldorf geweest voor iui, en ze zijn allemaal erg aardig daar.
    misschien beide eens mailen/bellen?

3. Angie 33

Angie 33 Lid

Jan 26, 2012
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik ben omdat ik geen zin had om weer zolang op wachtlijsten te staan, uitgeweken naar Dusseldorf. Daar gaat het allemaal erg snel, dus altijd voorbereid zijn als je erheen gaat. Gelukkig (helaas) heb ik al de nodige ervaring dus dat werkt wel in je voordeel.

De service is super (maar daar betaal je ook voor) en je kan zelf veel vragen en invloed uitoefenen. Keer extra kijken/bloedprikken als jij dat wil dan kan dat. Ook de bereikbaarheid is echt enorm uitgebreid en goed.

Nu in NL voor onze 2e ivf, is wel anders maar ook superservice en kundig.

Suc6 met je beslissing!

Greetzzz Angie

Share This Page