Leuke voorvallen door zw.schaps symptomen

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door MiMully, 12 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Oke, iedereen kent ze wel. Zwangerschapssymptomen die je vreemde dingen laat eten of doen.

Laat hier eventuele spanningen en dergelijke tijdelijk los achter en plaats hier je (grappige) voorvallen.

-> Zwangerschapsdementie!
    Ik begin; Vorige week keurig eten gemaakt, maar het idee dat ik wat vergeten was. We aten pakje-zakje dus ik het doosje nogmaals van a tot z gelezen, maar alles klopte... Tot we dus zitten en mijn vriend vraagt waar de aardappels zijn. Ah, dát was ik dus vergeten.

-> Vreemde eetgewoontes
    Of dat ik boodschappen aan het doen was en zo'n zin had in een sinaassplit. Ik lus die dingen niet eens! 's Avonds toch eentje bij de snackbar gehaald. Maar, bah, wat zijn die dingen toch nog steeds smerig.

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    dat ik zou in de koelkast plaats..

tortilla willen draaien ik draai doe hem de zelfde kant weer terug..dacht mmm wat is die rauw
    andere kant helemaal zwart...

3. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    zou is zout

4. Iris86

Iris86 Fanatiek lid

21 apr 2014
    2.083
    295
    83
    Emmeloord
    Proberen je parkeerkaart te betalen in een wisselautomaat!
    En dan ook nog je familie die het probeert terwijl ik zeker weet dat het niet past... Daarop loopt een man langs die ons er op wijst dat het een wisselautomaat is en dat de parkeerautomaten buiten staan. Pas toen zagen wij de enorme letters op de automaat. Hahaha

5. kimberly1989

kimberly1989 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.743
    277
    83
    Vrouw
    Jeugdhulpverlener
    Mn vriend wilde graag spareribs eten en moest bij de ah ook nog wat voor opa meenemen..eindelijk weer thuis, was ik de spareribs vegeten 😵

6. MiMully

MiMully Fanatiek lid

18 jan 2013
    2.405
    5
    38
    Vrouw
    Kwaliteitsmanager
    Noorden van het land
    Fijne dingen, die hormonen.

Deel Deze Pagina