Vond die test van MvM toen ook spannend... had al allerlei doemscenario's in mijn hoofd zitten, dat ie ineens negatief zou zijn en ik dus helemaal niet zwanger zou zijn, haha! Heb toen 's morgens plasje opgevangen en eerst zelf nog een test gedaan die hartstikke positief was en die van MvM ook trouwens! Annelie: 160/100 is inderdaad veel te hoog! Hopelijk zakt hij vanzelf nog iets... Wanneer moet je weer terug om hem te laten controleren??? Vrees dat als hij zo hoog blijft je al aan de medicatie moet... aangezien hij tegen het eind van de zwangerschap vaak nog meer gaat stijgen, maar goed, dat beslist je gynaecoloog! Nu even rustig aan...
Ja, hij is weer gecontroleerd en was nu weer keurig! Maar ze houden het wel in de gaten want hij is al vaker zo hoog geweest. Hoef gelukkig geen medicijnen en ook nog niet naar de gyneacoloog. Al vond ik die stiekem aardiger dan mijn VK Voel me alweer stukken beter maar nog wel erg moe. Lekker rustig aan deze week en hopelijk is het snel 14 oktober..
Hmm, ik heb net serrano Ham gegeten en zie nu dat de meningen verdeeld zijn of je het nu wel of niet kan eten. Kan het veel kwaad? Zal wel mee vallen toch?
Zo annelie dat is schrikken zeg! Hopelijk was dat eenmalig en is je bloeddruk weer snel goed. Hier vandaag alle benodigdheden gekocht om ons ukje in te vervoeren, kinderwagen, reiswieg, autostoel etc helemaal gelukkig nu hihi.. wel vroeg maar ik heb er een goed gevoel over en morgen alweer 9 weken.. gaat hard!!
Serranoham is gerookt volgens mij, in ieder geval niet rauw... Dus die kun je gewoon eten. Volgens mij wel veel zout aan toegevoegd, is dan weer niet zo goed voor je bloeddruk! Maar een plakje zal niet veel kwaad kunnen... Even ego: Joehoe, al weer 17 weken vandaag!!!!! Wij hebben de autostoel van Maxi-Cosi en de kinderwagen van Quinny, ook superfijne wagen... Van een kant zo jammer dat we daar niet meer voor hoeven te shoppen, maar ik kan wel helemaal los op de nieuwe kamer van grote zus Wil wel een nieuwe draagzak kopen, zo'n ergonomische. We hebben de vorige keer alles pas gekocht/besteld na de 20 weken echo!
Haha ja maar wel veel om bij na te denken bij je eerste. Eerst wilde ik ook heel graag de quinny maar gisteren bij babypark in zaandam geweest en daar zag ik de chicco i move en die vond ik leuker en lekkerder besturen. En nog eens geluk dat die bij prenetal in de korting was met een gratis bijpassende verzorgingstas dus vandaag meteen besteld, helemaal blij Vrijdag staaltjes behang opgevraagd dus hopelijk deze week binnen dan kan ik kiezen en het bestellen zodat me man kan beginnen aan de kinderkamer dan kan ik tenminste ook de meubels voor de kamer besyellen. Gaat nu in een keer snel Haha
leuk spullen bestellen! hier nog veel in huis voor t kindje van zl. maar we hebben we een nieuwe kast en peuterbedje nodig voor zl dus mp maar eens afstruinen. gister gewerkt en 3x een harde buik gehad ... net urine laten checken en die js schoon. geen blaasontsteking dus maar op het werk geef ik al veel zaken uit handen vanwege mijn bekken dus nu moet ik nog beter op gaan letten omdat de vk ass zei dat ik het nog rustiger aan moet doen. teamleidster heb ik gemaild hierover. afspraak arbo arts is in de maak over wat ik wel kan doen ... ben benieuwd. wil gewoon lekker werken maar ja .. alles vokr mn kindje!
Mounia luk leuk laat je hier wat zien? Vindt ik wel leuk. Sanne rustig aan meid, idd alles voor je kindje, je hebt nog wel even te gaan he.
ja ik weet het lov. ik had al de rustigste dienst en heb dingen uit handen gegeven. maar goed ... blijkbaar alsnog teveel gedaan. ik heb opgeschreven wat ik gedaan heb en dat ik 3x een harde buik heb gehad. miss dat ik zo kan zien wat ik wel of niet kan doen. ben ook beeeel benieuwd naar de arbo arts. en of hij me serieus neemt. de vorige keer werd ik gebeld toen ik volledig de zw in ging na 28 weken ivm mijn bekken. hij vroeg wat er was en erna wenste jij me een fijne zwangerschap toe. ideaal was dat. geen idee wat ik nu kan verwachten. hij weet tenslotte niet wat voor werkzaamheden er zijn. ik werk dan wel id zorg maar toch hebben we erg zekfstandige clienten gelukkig. en ik heb maar 1 client gedoucht (gewoon staand) en gedroogd. stukje gefietst, gekookt en gekeken hoe iemand stond te strijken ... nou .. oehoe ... wat veel gedaan heb ik he
Hahaha tja het kan net te veel zijn, stoppen hoeft toch ook niet maar meer een ondersteunende functie ipv verzorgende kan toch?
tsja mar wij hebben zeg maar 3 a 4 diensten per avond. maar die diensten zij op een bepaalde manier ingedeeld. geen idee hoe we dat zouden moeten inpassen aangezien elke cliënt een andere werkwijze vraagt en andere ondersteuningsvraag heeft. we hebben echt rijtjes die we afwerken qua clienten en ze hebben vaste tijden zeg maar. maar ... zo kan ik niet rijtje 1 met rijtje 3 combineren omdat sommige clienten elkaar overlappen. en de ene heeft meer hulp nodig dan de anderm hopelijk een beetje duidelijk zo teamleidster en ik vonden het erg lastig om iets te bedenken wat haalbaar is. eventueel slaapdiensten van 22 tot vlg ochtend van 7 tot 8 maar ja ... dan zie je geen client meer savonds.
Hey meiden, Vanmorgen de echo gehad en ik zag gelijk een knipperlichtje en toen kwam de ontlading, alle spanning van de afgelopen weken kwam eruit en een flinke huilbui. Qua termijn (voor zover ze dat kan meten) klopte precies met mijn berekeningen, datum blijft vooralsnog staan op 19 mei. Ik ben echt superblij, voor het eerst voel ik dat ook echt zo. Na de echo zijn we gelijk naar mijn schoonouders gegaan en hebben het verteld, vervolgens zijn we doorgereden naar de Prénatal en hebben we een rompertje, een pakje, een lijstje voor de echofoto en wat leesvoer meegenomen. Toen ff geluncht en nu lekker samen met ML op de bank. Hij leest nu : "Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt" en moet er al erg om lachen, haha. Ik heb een mooi fotoboek en een 9-maandendagboek. Vanavond komt MvM. Ik vind het nu allemaal leuk, leuk en nog eens leuk. Ik merk dat ik me de afgelopen weken toch behoorlijk heb ingehouden, nu ben ik alleen maar blij.
Aaaaaahhhhhhhhhh super lieflief! Geniet er maar van meid het is je zo gegund! Sanne ja is idd moeilijk.....