Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Leuk lov! Dat is al snel! Druk me door voorbereidingen?:D

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou gaat wel, het wordt niet groots ;)

Wauw cool in Afrika wonen! Wanner hoe en wat vertel :D

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Heb even gekeken op internet voor dat zweten maar schijnt vaker voor te komen door de hormonale schommeling,hoop dat t vlug voorbij gaat..
    Hoop idd dat de echo in orde zal zijn maar heb sympthomen dus zal wel goed zitten
    Ik heb in mijn vorige 2 zwangerschappen ook erg last van mijn bekken gehad,mijn therapeute denkt dat het ook deze zwangerschap weer kan voorkomen,mijn jongens waren ook beide ruim 8 pond en ik maar een kleine vrouw van 65 kilo dus ik moet ook oppassen en heb nu soms al last en ben ook oefeningen aan het doen,wel belangrijk dat je oppast wat en hoe je iets doet en tilt.

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Leuk zeg trouwen! Wat leuk,van harte! Wij zijn inmiddels 5,5 jaar getrouwd... ;)

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier zijn we al bijna 11 jaar samen .... Dit jaar op de dag dat we dan precies 11 jaar samen zijn gaan we trouwen ...

Maris lijkt me vervelend als je zoveel pijn hebt.

6. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@annelie, wel leuk idee in afrika :D en leuke datum :p

@lov, ook trouwen wat leuk :D

Ik ben nu iets langer dan 2 jaartjes getrouwd :p We wilden echt groot feest geven (Marokkaanse bruiloft) maarja dat kost ook wel wat geld dus even sparen :p en nu toch maar besloten om het niet te doen. Ik heb iets van, dat geld kan ik besteden aan zoveel andere dingen dus we gaan binnenkort (weet nog niet wanneer) wel een etentje geven.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hier ga ik ook niet te veel uitgeven..,vindt da niet zo belangrijk....

8. annelie566

Ik heb in 2011 2012 een reis gemaakt door Azië en Afrika en daarvan heb ik een jaar in zuid Afrika gewoond. Daardoor is het land wel heel speciaal voor mij geworden is! Het heeft lang geduurd voordat ik weer aan Nederland gewend was. Wij wouden daar trouwen, omdat het daar zo mooi is maar nu met de kleine wordt het gewoon niks. Ik heb ook genoeg van het land gezien om te weten dat ik een klein kind daar ook niet mee naar toe zou nemen.

Dus nu trouwen we hier. In een verbouwd kerkje(niet voor de kerk, ben niet gelovig) in een klein dorp in friesland. Precies zoals we wilden.

Ik ben sinds mijn 15e samen met mijn vriend, dus nu zijn we 8 jaar samen. Werd wel tijd voor een volgende stap.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Mooi verhaal Annelies!

10. annelie566

Ja, krijg wel vaak leuke reacties! Voor mij was het heel gewoon maar achteraf ben ik stiekem heel trots op mezelf dat ik het al die tijd helemaal alleen gered heb in een andere cultuur en weg ben gegaan. Was soms wel moeilijk, als je er even doorheen zit en iedereen is ver weg maar achteraf ben ik zo blij dat ik gebleven ben en het afgemaakt heb.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat is ook iets om trots op te zijn....en een mooie ervaring !

12. mounia05

Zeker een mooie ervaring.

Wat grappig dus je bent net zo oud als ik :p mijn man en ik zijn ook 8 jaar samen en ik was ook 15 haha :p

13. annelie566

Haha ja dat denk ik wel dan! Toevallig en leuk, nog een jonger iemand.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ben trouwens net 30 geworden

15. mounia05

is ook nog jong (A)

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik ben in juni 30 geworden ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja ach ik krijg al mijn derde kindje ook he :D

18. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    idd mooi verhaal annelie
    En lov, wat speciaal om te trouwen op die datum..romantisch :D
    Maar ben echt een ouwe sok hiero ;) ben 33, al ruim 16 jaar samen waarvan 7 nu getrouwd. Ook geen mega bruiloft gehouden, klein maar fijn :D

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hiee ook 30 geworden in juni maar zo voel ik me nog lang niet haha!

mooi annelie! en stoer hoor in je uppie in Afrika!

geen sterretjes hier. maar wel bij de zw schap van zl. moest het toen id gaten houden. dacht ivm zw schapsvergiftiging?? weet het niet zeker meer ... ze houden je in elk geval in de gaten dat is belangrijk.

nu weer gekriebel in de buik zo leuk! en net toen ml zijn hand op mijn buik had voelde ik echt een soort schopje ... maar geen idee of dat ons kindje was. midd toch mn darmen? zo duidelijk had ik het nog niet gevoeld in elk geval. nu al vanaf week 11 gekriebel . echt leuk!

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hier ook oefeningen voor mijn bekken. soms schiet het ineens in mn linkerbil ... best pijnlijk

Deel Deze Pagina