Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hee lieflief, ik heb dat ook hoor. Een dag na de echo was ik dan in de wolken en de tweede dag was ik alweer bang. Echt een rot gevoel:(
    Ik moet zeggen dat ik me steeds beter ga voelen en er steeds meer vertrouwen in krijg dat het nu wel goed gaat. Ik hoop voor jou dat jij dat ook snel hebt want die angst is echt naar.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Lieflief helemaal normaal..ik ben nu nog soms onzeker en dan heb ik lang niet meegemaakt wat jij hebt doorstaan...

Ik baalde altijd zo van mezelf als ik me zo voelde...maar ja je kan er niks aan doen...knuffel meid

3. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Haha, jij dacht zeker wat is dat voor een raar mens :D
    Maar het was inderdaad mijn droom...

Emo: jep, hier ook hoor... bij een zielige reclame of nietszeggend programma lopen de tranen over mijn wangen! Laat staan bij Love is in the Air (wat ik morgen even terug ga kijken via 'on demand')...
    Dit werd in mijn eerste zwangerschap al veel erger en is nooit meer weg gegaan!

Onzeker: hier ook gehad hoor in het begin. Als ik ook maar even niets voelde qua 'klachten' dan sloeg de onzekerheid weer toe... Vorige zwangerschap had ik dat met name van 12 tot 19 weken (toen ging ik haar voelen). Nu voel ik al veel eerder beweging, dus is de onzekerheid ook minder... maar goed, het blijft altijd spannend!
    Volgende week dinsdag weer controle, dus dan weer even spieken denk ik...

4. mounia05

mounia05 Niet meer actief

@ annelie, is goed. Hoop dat me man het snel in elkaar gaat zetten.. eerst moet het logeerbed naar zolder dan plinten neerleggen behang eraf halen , nieuw behang erop en dan pas kan het neer gezet worden. Hopelijk heb je een beetje tijd :p

@ lieflief, is normaal. 2 keer mis gegaan is niet niks vandaar dat ik er in het begin zo min mogelijk aan probeerde te denken. Pas na 12 weken was er een gevoel van, oke eerste termijn is voorbij.. maar toen de 20 weken echo dichtbij was werd ik weer onzeker.. 2 keer mis gegaan tot nu toe goed maar wat als er wat mis is met het kindje.. toen die ook goed was , is het tot nu toe alleen maar goed gegaan en zoals je ziet ben ik in een keer van alles aan het kopen :p.. het is misschien lastig maar probeer wat afleiding te zoeken en probeer te denken dat je gewoon 2 keer pech heb gehad. Deze keer zit het gewoon goed :) knuffel en gewoon je gevoel van je afschrijven als je je rot voelt ;)

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dames, jullie zijn top!!! Bedankt voor jullie reacties, maakt me weer wat rustiger. Nogmaals bedankt!!!!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Fijn ;)

Plannen meiden voor het weekend? Behalve genieten van je buikje :D

7. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Helemaal niks eigenlijk! Jij?

Ik wil wel graag wat doen anders ga ik me vervelen..

8. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Weekendplannen: Vanavond feestje van de volleybalvereniging, morgen een volleybalwedstrijd, dan die van mijn man en 's avonds ws uitgeteld op ons bankje :)
    Zondag hebben we met vrienden afgesproken. Genoeg te doen dus.

9. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Vanavond lekker niks morgen naar de voetbal met vl en me lieve broertje komt slapen die is 10 haha

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    vanavond werken, slaapdienst.
    morgenavond naar vriendin.
    zondag slaapdienst vanaf 17 maar smorgens eerst met het gezin naar buiten denk ik

11. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Fijn lieflief dat je al wat rustiger voelt :)

Morgen met me ouders en zus naar duitsland , in de avond denk ik lekker niks doen. Het ligt eraan hoe laat we terug zijn maar anders even snel stofzuigen. Zondag eerst lekker rustig aan doen met me man en dan vanaf 4 uur verjaardag van me opa en oma en dan is het weekend alweer voorbij :p

Ga jij nog wat leuks doen lov?

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    ow lieflief helemaal vergeten. maar dat had ik ook na mijn mk ... die onzekerheid. ala het je teveel wordt gewoon even bellen met je vk. vaak mag je dan langskomen om even het hartje te beluisteren

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee niks gaan we doen :D
    Vorige weekend druk gehad dus nu niksen...misschien gaan we even lekker wandelen in het bos.

14. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hoi meiden,
    Vanmorgen was de 2e echo,deze was helemaal in orde,2 armen en benen gezien,een sterk kloppend hartje en een beweeglijk kindje! Wow wat bijzonder om weer te zien,ben ook 2 dagen vooruit gezet in de datum,dit weekend gaan we de opa en oma's broers en zussen en goede vrienden het nieuws vertellen,ben helemaal blij!! :)

15. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier gaan we morgen naar de open dag op ons kinderdagverblijf (waar dochter zit) en de opa's en oma's gaan mee kijken!
    Morgen eind van de middag nog een afscheidsreceptie op het werk en zondag weinig want ga 's avonds de nachtdienst in...
    Waarschijnlijk wel nog even met de hond het bos in!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super Maris! Da gaat leuk worden :D

17. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland