Veel plezier alvast meiden met de geslachtsecho! Hebben jullie een gevoel? Ben benieuwd of het dan klopt Ik ga zo richting arnhem,naar nick en simon,fijn weekend!
Fijne vakantie radiogirl, geniet ervan Haha sanne dat worden 3 lange dagen Heb je al een idee wat het gaat worden ?? Veel plezier maris Voel je je al wat beter lov?? @lieflief, geen idee.. weet alleen dat ze het vanaf 6 weken kunnen zien maar horen weet ik eigenlijk niet. Gewoon laten weten aan de verloskundige hoe je je voelt, zij hebben vaak echt veel begrip en wie weet kan ze dan even kijken maaaarrr deze keer zit het gewoon goed is nu onze beurt Hier ben ik zo druk met werk, ben echt gesloopt als ik thuis kom. Maar morgen weekend dan zoveel mogelijk slapen Heb van de week al beetje schoongemaakt dus hoef in het weekend niet zoveel meer te doen . Morgen gezellig met een vriendin (die is ook zwanger) de stad in om de kleine dingetjes te halen. Dekbed, spuugdoekjes en noem maar op . Ojaaaa en niet te vergeten een winterjas voor mij het belangrijkste eigenlijk want kan me jas nu gewoon niet dicht doen en is koudddd Vanavond bij prenetal en babydump de gratis zwangerschapsbox ophalen Het begint nu toch wel allemaal zo echt te voelen Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Mounia ja gelukkig wel.... Ben er ook zo klaar mee dat ziek zijn, alleen hoest ik nog veel. Ja ik ben dus nog niet zo bezig met alles omdat de kamer en al nog niet eens aan begonnen is. Dus ik koop wel eens wat maar leg het dan in de kast en kijk en er niet keer heen.
Maris veel plezier! Jaaah ik denk een meisje.... bij zl niet zo n stekr gevoel gehad. en 3 weken geleden zei de pretechodame met een hele grote slag om de arm ook een meid, dus ik ben heeeeeel nieuwsgierig nu!!!
Ik heb geen idee. Vriend weet het zeker; een jongetje. Ik had dat voorgevoel de eerste weken ook sterk maar droom altijd over een meisje. We hebben geen voorkeur, al vind ik het bedenken van een jongensnaam wel echt heel lastig(vind ze eigenlijk tot nu toe helemaal niks)
Hahaha spannend hoor, nog even en jullie weten het Ja, ik vind een jongensnaam ook veel moeilijker dan een meisjesnaam. Nu je het erover heb .. ik moet nog met manlief besluiten wat voor naam we gaan geven als het een meisje is en wat als het een jongen is
Annelie ... hier denkt ml ook dat we nog een jongen erbij krijgen. Ik moet eerlijk bekennen dat ik bijna allee maar naar meisjesdingen kijk
Hier al voor 80% zeker een jongen!!! Maar goed, wachten nog even de 20 weken echo af... Vorige keer heel sterk gevoel dat het een jongen was, maar droomde ook altijd over een meid en dat bleek het dus ook te zijn! Nu eigenlijk niet echt een sterk gevoel, maar mijn eerste droom over de zwangerschap ging over een jongen... en dat blijkt het nu waarschijnlijk te zijn!
Wat leuk Nova!! Dat hoor je wel vaker dat dromen waar zijn toch? Hier gedroomd vannacht over dat ik ging bevallen  de vk / gyn voelde een paar minuten goed van onderen en dit was vrij pijnlijk. Vervolgens zat ik half om half en kwam het hoofdje er al uit en kon ik zo ons kindje uit mij pakken  ons meisje hihi want het was een meid!!
Nog meer mensen die voorspellende dromen hebben gehad qua geslacht? Of is het meer je wens geweest wat je hebt gedroomd? Nog 2 nachtjes .... hopelijk kan ze het zien!!!
Spannend hoor,wij moeten nog even wachten Nick en simon was helemaal geweldig! Ben nu echt wel kapot,maar t was het waard
Het was wel heel druk maar super gezellig! Vandaag 12 weken!! Van de week midweekje weg boeken maar er is zoveel keus... Pfff iemand tips voor een leuk vakantiepark met kids???
Erperheide in België bij Peer van center parcs... Albert Heijn heeft nu actie voor cp maar voucher ku je tot vandaag halen bij ah maar boeken wel langer! Hier vandaag 19 weken!
Ik ben wel eens bij de huttenheugte geweest, was wel leuk! Hoe voelt het als je de baby voelt? Ik voel sinds een dag of 2 een soort kleine steekjes/kriebels vanuit mijn baarmoeder tegen m'n buikwand(denk ik) aan. Doet geen pijn en is niet vervelend. Ik kan het niet omschrijven. Meteen erna wil ik zelf er aan jeuken ofzo zo kriebelt het, echt van binnenuit. Maar het is toch te vroeg om de baby te voelen? En m'n placenta ligt voor..
Annelie het kan wel hoor. Ik voelde zl met 17 weken en had ook de placenta aan de buikwand. Deze zw schap voel ik al sinds 11 wekem gekriebel in de buik bijna dagelijks en nog steeds. Alleen worden het nu meer plopjes. Vooral als ik een volle blaas heb dan voel ik ons kindje. Nog 1 nachtje slapen!!!!! Jippie!!!
Erperheide: daar is op het park zelf heel veel voor kinderen, een grote binnenspeeltuin, zo'n kinderclubje waar ze dingen doen, zwembad natuurlijk... Huttenheugte is ook leuk inderdaad, ligt plopsa indoor naast en dierenpark Emmen in de buurt. Kindje voelen: doe ik ook al vanaf een week of 14 denk ik, omdat ik het mede herken van de vorige zwangerschap. Ook hier ligt de placenta over de gehele voorwand van de baarmoeder... Sinds afgelopen week voel ik ipv plopjes ook echt schopjes, super leuk! Op de echo is ie ook altijd erg druk aan het bewegen. Spannend Sanne!