Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Lov, dat van vlees heb ik ook. Mar voor de zwangerschap at ik er ook geen kilo's van maar nu is de trek erin helemaal weg.

Ik hb nergens last van gehad de afgelopen weken. Ben alleen zo moe n constant koud. Helaas heb ik pas 15 oktober controle weer, begin een beetje ongeduldig te worden!

Was vandaag met m'n moeder trouwjurken passen en het was verschrikkelijk. Ze probeerde steeds me in jurken te heisen die ik zelf niks vind(hou niet van glitters n glansstof en een jurk waarbij dat er niet is is blijkbaar zeldzaam) en ze zat steeds te mekkeren over m'n buik. Want ja je zag nu al dat ik zwanger was dus hoe zou het dan wel niet in december zijn blabla. Dus binnen 5 minuten was ik in een slecht humeur.
    Morgen weer, hopelijk zit er dan iets tussen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah wat jammer dat het zo ging :( moet eigenlijk een mooie tijd zijn. Ik ga ook bijna trouwen ... Ik doe een wit positiejurkje aan ;)

Normaal hou ik wel van lekker eten zeg maar...:D maar nu. Heb zelfs geen extra zin in chocolade hahahah.

Wel in vis...die eten we vandaag weer. Moet m alleen nog gaan halen en heb geen zin aaaahhhhh ach ja. Beweging is goed he.

Nou ben even weg ... Even lekker visje halen en straks zwemles van de oudste....
    En vanavond lekker The Voice kijken :D

3. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hier is het vooral nog erg spannend, merk wel het een en ander aan mijn lichaam. Helaas ook wat bruin (beige)verlies wat me erg onzeker maakt. VK gaf aan dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken, zolang het zo weinig is en bruin is. Als het rood wordt, mag ik eerder voor de echo komen, ik heb hem nu op 1 oktober staan, ben dan 7,1.
    Ff een wat smerig vraagje: Wat is nu de kleur van jullie afscheiding?
    De kleur van mijn afscheiding lijkt wel wat donkerder.

4. annelie566

Lekker lov, geniet van je visje! Ik ga vanavond broccoli eten en maïskolf, twee dingen waar ik normaal echt niet van houd maar heb er zoveel zin in nu!

Qua afscheiding, die van mij is gewoon wit.. Niet donkerder ofzo. Wel wat meer!
    Duurt lang he? Wachten op je eerste echo! Kon mij niet snel genoeg gaan.

5. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Pffff, dat wachten duurt idd lang, haha. Maar volgens mij bestaat de hele zwangerschap zo'n beetje uit wachten. Kan ik er vast een beetje aan wennen, haha

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Vooral de eerste 12 weken wachten vond ik zo spannend. En toch is de tijd om gevlogen. Nu nog maximaal 3 weekjes.
    Qua afscheiding is het bij mij wel meer geworden, niet donkerder maar wel erg wit.
    De meiden die hier meekletsen, willen jullie het geslacht weten (voor als je dat nog niet weet)?

7. annelie566

Ik wil het wel graag weten. Gewoon nieuwsgierigheid maar ik vind het ook praktisch. Over een dikke 3 weken weten we het!

Ik wil eigenlijk wel dingen gaan kopen tijdens de mama mazzeldagen maar ik merk dat ik dat toch nog wel eng vind, bang dat het weer misgaat. Is het te vroeg om nu al wat dingen te kopen zoals een tummytub oid?

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik herken dat Annelie. Ik heb na de 12 weken wel wat kleine dingetjes gekocht. De grootste aanschaffingen pas gedaan na de 20 weken echo.

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Goedenavond!

Hier tot 11 weken heeeeel moe en ook misselijk. Nu probeer ik sowieso nog een uurtje mee te pakken smiddags maar ik heb het minder nodig als die eerste 11 weken. Helaas wel last van mn bekken al ...

Maandag pretecho. Nog voor vaderdag voor ml. 14 Oktober hebben we de geslachtsbepaling en ze wil maandag vast een gokje wagen :) Mijn gevoel zegt nu een meisje ... spannend hoor!

En 6 nov de 20 weken echo... ook zo spannend!

Lov succes alvast voor de 20 wekem echo!

Lieftoe wauw ... alweer 24 weken!! Alles goed verder?

10. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

En hier ontbrak me de fut ook vandaag hoor :)
    Was inslaap gevallen op de sofa.
    ML heeft de kids verzorgd en ze gingen net naar boven toen ik wakker schoot.

Hier staat nu ook een soepje op het vuur ,samen de groenten gesneden (verse van een buurvrouw gekregen).

Dadelijk zoeken naar een geschikt stofje voor de wieg en verwacht mijn vriendin nog die zou bellen.

Fijn weekend !

11. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Hier ook super moe, ook een hogere functie op me werk gekregen wat ik graag wou maar op dit moment niet helemaal lekker uit komt. Te veel druk op dit moment. ..

12. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ik meld me ook aan hier!!
    Inmiddels al weer bijna 16 weken zwanger... Het gaat zo snel nu bij de tweede!
    Voel ook af en toe al bewegingen, zo leuk!

Gezellig om hier lekker over je zwangerschap te kunnen praten...

13. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Gezellie lov23 en de andere meiden natuurlijk :)

Hier heeel futloos , moe , Bleh. Moet er wel bij vertellen wat ook echt meespeelt we zijn sinds gister verhuist dus twee weken lang elke ochtend om 7.45 naar werk en dan pas 22/23 uur thuis na het klussen en inpakken en dergelijke.
    Ben blij dat het ergste achter de rug is. Morgen komt me linnen kast die even in ruimen en dan NIKS!!

Ben trouwens 'pas' rond de 4 weken en 5 dagen zwanger.
    Reageer alleen altijd heftig op hormonen (ongie , clomid en zwanger zijn) dus dat zou ook wel mee spelen...

14. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ik heb dus echt 0.0 kwaaltjes en ben zo bang dat het niet goed is... alleen nog beetje pijnlijke (.)(.) Maar meer niet.. vind t echt eng. Vanmorgen vk gebeld gevraagd of ik vandaag een echo kon komen laten maken ipv maandag. Maar ze zei zolang je geen bloed hebt is het niet nodig, een echo.
    Wordt mn eerste echo en ben echt bang dat het hartje niet klopt ofzo.. naja we gaan t zien t weekend mag van mij heel gauw om zijn ieder geval !

15. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Eviiii, ik snap je angst heel goed. Maar het wel of niet hebben van kwaaltjes zegt absoluut niets. Helaas zijn die eerste weken tot de echo zo zenuwslopend spannend. Wanneer mag je voor de echo? Hopelijk zie je snel een mooi knipperlichtje!

16. eviiii

eviiii Fanatiek lid

27 feb 2013
    1.137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Ja klopt t is echt bizar spannend.. ik mag maandag om 8.30 voor een echo. Hoop ook echt dat het ontbreken van kwaaltjes niks is en dat ik maandag hier met een smile mag schrijven dat het hartje klopt!

17. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Ik had tot me 8ste week ook niks en toen was ik ineens een hele week kotsmisselijk haha en daarna ook niks meer! Ik weet dus hoe jij je voelt! Wacht ook op me eerste echo die heb ik volgende week donderdag:D

18. annelie566

Eviii, Ik snap dat je je zorgen maakt, dat heb ik ook gedaan (en doe ik nog steeds) maar ik heb tot de dag van vandaag nergens laat van gehad behalve pijnlijke grote borsten en moeheid. Bij mij gaat het naar mijn weten nog steeds goed!

19. annelie566

Voor meiden die wat verder zijn: hoe zijn jullie die weken tussen 12 en 20 doorgekomen? Mijn laatste echo was met 11 weken en de volgende controle en echo zijn 14 en 15 oktober pas!

Ik heb nauwelijks klachten maar voel de baby ook nog niet dus dan weet je helemaal niet waar je aan toe bent. Hoop maar dat de tijd wat snel gaat.

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meiden....

Lieflief het is vooral voor jou erg spannend, als ik zo je onderschrift zie :( , hier een keer een mk gehad en die hakte er behoorlijk in. Vaak onzeker. Maar moet zeggen dat het nu beter gaat omdat ik ons mannetje voel.
    Fijn dat je met 7 weken je echo hebt, lijkt misschien lang te duren maar je ziet dan wel gelijk of het hartje klopt.

Annelie gek he da je zin kan hebben in dingen die je eerst niet zo lekker vond :p

Geslacht...ja wij weten het al :D we krijgen nu een zoon...:D moest even wennen hoor hahah na 2 meiden. Maar vindt het helemaal super nu!

Sanne thx meid :D leuk leuk een pretecho! Hier mag ik weer met 27 weken. Ben zo benieuwd hoe hij uitziet. Want je ziet dat toch vrij goed he?

Lief het weer maakt het ook dat je geen fut hebt niet? Pffff gelukkig vandaa lekker weer, de overtrekjes van de bedden liggen al in de was o dalijk lekker buiten gehangen te worden :D

Newbornstar wat voor een werk doe je?

Nova lekker die bewegingen he :D ik vond het toen al een stuk fijner kwa gevoel... Ja hier derde zwschap en heb gewoon geen tijd om er vaak bij stil te staan hahahaha

Evii het is ook spannend meid :( je hebt al zo lang moeten wachten en dan is het eerder fout gegaan :( dat soort dingen hakt er gewoon behoorlijk in lieverd..

Pluisje hey meid :D jeetje verhuizen..... Wij zijn wan het verbouwen en eerlijk...zwanger zijn en zo'n dingen doen asaaaahhhhhhhh :D

Annelie ik heb een pretecho gedaan met 16 weken :D anders duurt het me te lang hahaha.

Hier gaan we zo lekker ontbijten....lekker gekookt eitje hmmmmm:D

Deel Deze Pagina