Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Wat leuk Nova!! En 19 weken.... super!

Hier nu 16+2 en het begint nu steeds sneller te gaan hihi

Maar toch vind ik het fijn als ik de kleine elke dag wat meer ga voelen ... voel ik me zekerder door. Hopelijk is alles goed op de echo morgen maar daar moeten we maar vanuit gaan :)

2. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wij hebben volgens de echo's ook een druk kind. Maar dit is m'n eerste en ik weet niet hoe het zou moeten voelen dus misschien is wt ik voel wel iets heel anders dan de baby?

3. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    toch herken ik het wel Annelie. ik had bij zl geen gekriebel maar met 17 weken plopjes. ni echt duidelijk gekriebel gehad vanaf 11 weken. zo bijzonder!! als je het elke dag voelt ... en het steeds duidelijker wordt dan kun je er vanuit gaan dat het jullie kindje is.

spannend he Annelie, nog 1 nachtje!

4. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Oh Annelie, jij ook morgen geslachtsbepaling! Spannend hoor!
    Op een gegeven moment zal het steeds duidelijker worden en dan weet je (achteraf) dat het wel steeds je kindje geweest is.... Maar goed, daar heb je nu niks aan natuurlijk, haha!

5. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Ja, al 19 weken vandaag...
    Bedacht me gisteren dat ik misschien al op de helft zit! Zeker als het een geplande keizersnee moet worden, dan zit ik dus al op de helft :$ Best jammer van een kant, maar weet dat de 'zwaarste' helft nog volgt haha, dus dan misschien blij!

Ik ga op 10 februari met verlof overigens (bij 36 weken) en neem dan dan mijn verlof nog vakantie op, hoef dan waarschijnlijk begin augustus pas weer te beginnen!!! :D Heerlijk...

6. annelie566

Ja jeetje 19 weken alweer! Gek idee dat je al op de helft zit dan.

Ik moet nog ongeveer 24 weken.. Dat klinkt best kort maar als je dan ein maart of begin april zegt dan lijkt het nog zo ver weg. Kan me nauwelijks voorstellen dat dat nog 'maar' 24 weken is.
    En morgen inderdaad geslachtsbepaling! Om 18:45, spannend. Hoop dat hij iets kan zien en dat alles gewoon goed is. Hb er zin in maar ook wel weer heel spannend..

7. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    heerlijk nova!

ik voel me zoveel beter deze zw schap op mijn bekken na. tot 11 weken beroerd en geen avondeten maar dat is nu weer helemaal goed gelukkig. bij zl had ik veel langer dat ik geen avondeten lustte. zou her dan toch een meid zijn??

gisteravond de zouttest gedaan, kwam ook een meid uit ;)

hier vanaf 14 feb verlof. 6 weken van tevoren. ga vanaf morgen deels de zw in dis zal wel moeten. ik neek 3 weken pbl uren op en 1 week vakanfie en begin 5 juli weer. dan heb ik half augustus en begin september nog 3 weken vrij. heerlijk!

8. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Meiden wat spannend voor jullie morgen de geslachtsecho...
    ik begin ook steeds meer nieuwsgierig te worden om te weten wat het word,zeker omdat we al 3 jongens hebben gekregen waarvan we er 1 moeten missen... Ik denk zelf weer een jongen... Ik heb de volgende echo met 14 weken dus dan zal ze het wel niet kunnen zien,daarna de volgende met 17 weken... Misschien kan ze dan met een slag om de arm wat zien.
    Bedankt voor de tips,ik ga vanmiddag even rondkijken op internet,bij de huttenheugte zijn we al geweest dit jaar ;)
    Ik krijg ook steeds meer last van me rus/bekken,mijn therapeut zei van de week al dat mijn bekken alweer niet goed stonden,dus dat belooft wat... :(

9. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    helle spannend maris! en wat erg dat jullie een zoontje hebben verloren ....

balen van je bekken. hier helaas ook alweer .... rustig aan dan maar

10. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    nog 6 uurtjes en dan zijn wij aan de beurt :)

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Heel veel,plezier Sanne!!

12. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Ik heb 2 keer gedroomd dat het een meisje werd :p me man heeft een keer gedroomd dat het een jongen was haha :p 2 tegen 1 dus :p mij maakt het echt niet uit wat ik krijg. Aan de ene kant denk ik, wil graag een meisje maar aan de andere kant wil ik weer graag een jongen :p Dus bij mij was mijn droom niet mijn wens :p

@annelie, het kan heel goed zijn dat het de baby was. Ik begon rond 16 weken een soort aai te voelen en die aai werd alleen maar harder :p ik twijfelde ook heel erg of het nou de baby was of niet maar nu denk ik dat het wel zo was. Op dit moment voel ik schopjes..

@nova, lekker hoor :p wil die luxe ook wel.. helaas zit dat er voor mij niet in :( Ga 11 januari met verlof en gewoon 4 mei weer beginnen. Neem de vakantie wel later in het jaar verdeeld :p

@sanne en annelie heel veel plezier vandaag bij de echo :D.. Ben benieuwd of je droom klopte sanne :p haha

13. annelie566

Dankjewel mounia!

Ik had vandaag weet gedroomd dat ik bij de echo was en het was een meisje. Eb toen werd ik wakker en toen dacht ik dat we de echo al gehad hadden en dat het dinsdag was :) nu terug van rijles... En m. Examinator gaat eindelijk m'n examen aanvragen. Ben ik er straks lekker vanaf. En nu maar wachten tot vanavond...

14. newbornstar

newbornstar Bekend lid

18 jan 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Meiden succes met jullie geslachtsecho!

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @sanne ik merk idd dat ik rustig aan moet doen met mijn rug/bekken,krijg steeds meer pijn,boodschappentas tillen doe ik niet meer en laat mijn jongste ook zoveel mogelijk zelf de trap op en af lopen...
    Spannend meis! Veel plezier met de echo straks!! :)

16. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    En annelie ook!! Veel plezier! :)

17. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Veel plezier en succes bij de echo straks Sanne en Annelie!!
    Zullen nog lange uren zijn vandaag voordat het zover is...
    Ben eens benieuwd of de 'dromentheorie' klopt!

Hier vandaag nog een dagje vrij, morgen en overmorgen weer werken. Donderdag lekker met m'n meisje naar de Mickey Mouse Musical... Ben benieuwd, maar ze wordt al enthousiast als ze de posters ziet!

Fijne dag iedereen en kom vanavond weer even spieken naar de uitslagen van de echo's!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Annelie ook veel plezier!

Ah leuk Nova :D

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    helaas kon ze het niet zeggen. kindje lag diep en had de navelstreng tussen de beentjes. ik heb wel een stukje dvd mee gekregen. en vandaar heb ik fotos genomen. ik heb er een eigen topic van gemaakt en ook de fotos geplaatst in het potty shot topic.

wat denken jullie??

ze neigde eerst naar meisje maar later durfde ze het niet meer te zeggen. de fotos zijn van t begin maar later zag ze wat tussen de beentjes maar dat kon ook de navelstreng zijn ...

pfff balen zeg

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah nee wat jammer :(

Ga zo eens kijken, hier een mooi momentje ... Mijn oudste voelde net haar broertje schoppen in mama's buik

Deel Deze Pagina