Gewoon zwanger.....

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lov23, Sep 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    lief mooie buik!

schattig he al die inimini kleertjes <3

2. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

Oct 14, 2013
    1,036
    158
    63
    Mooi buikje lieflief *jaloers*

3. mounia05

mounia05 Niet meer actief

mooi buikje lieflief :D

leuke kleertjes annelie :)

4. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Rustig hier!

5. mounia05

Haha ja :p

Hebben jullie al een naam bedacht ??

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Goedemorgen!

Vandaag 17 weken, jippie!!

Hier zijn we verzekeringen vast aan het vergelijken. Half november worden de nieuwe premies bekend volgens mij. Ik wil in elk geval overstappen naar FBTO. Dan kan ik zelf modules aan en uit zetten en je krijgt zelfs een pret echo vergoed van 100 euro! Scheelt ook weer in de portemonnee! Altijd fijn :)

Vandaag slaapdienst en zondag ook en dan maandag de 2 taarten maken haha! Morgen even boodschappen voor halen, ik word nog druk ermee!

Wat gaan jullie doen dit weekend?

Maandag de echo, spannend weer, maar heb minder zenuwen dan vorige week haha!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik ga ook overstappen naar fbto Sanne, dan krijgen we de kraamzorg vergoed ... Scheelt 200 euro dus genoeg om het te doen.

Vandaag gaan we nog wat versieringen kopen voor onze bruiloft volgende week vrijdag. Het ziet ernaar uit dat het mooi weer wordt jeeeeeh.

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Gefeliciteerd Sanne!

Hier weinig nieuws.. Onze trouwkaarten zijn klaar dus ik vrees dat wij dit weekend enveloppen gaan schrijven..

Oh en ik kom er net achter dat Vl n ik morgen 8 jaar samen zijn.. Oeps, vergeten en beide andere plannen gemaakt. Dus morgenavond maar even uit eten ofzo.

9. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Wow lov! Dat is al snel zeg! Hopelijk blijft het droog en is het weer en beetje lekker inderdaad

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snel hahahaah na 11 jaar mag het wel.:D
    Maar idd het is al volgende week.

11. mounia05

@sanne, staan de nieuwe vergoedingen voor 2014 er al op dan? Vorige week had ik gekeken maar kon het nog niet vinden. Ik zit zelf bij zilveren kruis en die vind ik erg goed en me man bij agis maar ga voor hem kijken of hij niet beter naar zilveren kruis kan. Als er niks veranderd dan betaal ik niks zelf aan een niet medische bevalling in het ziekenhuis en me kraamzorg wordt ook vergoed dus scheelt inderdaad :p

@lov, spannend komt steeds dichterbij:p haha gelukkig mooi weer :D

@annelie, dat moet ook gebeuren he :p

Dit weekend wordt werken voor mij :( . Heb me eigen bedrijf en de BTW aangiftes moeten de deur uit dus dat wil ik dit weekend gaan doen. Ook wil ik even langs babydump 2 kruiken halen (zijn nu afgeprijst :p) en nog wat andere dingetjes. En het huis schoonmaken pfff als ik er aan denk wordt ik al moe :)

12. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Wauw ja Lov wat leuk!! Veel plezier met alle voorbereidingen maar ik denk dat alles al wel gedaan is? Komend weekend of begin vlg week wordt het zelfs 20 grade dacht ik!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja als het maar droog is ben ik blij :D

14. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier ook werken dit weekend...
    En zaterdagochtend eerste zwemles voor dochterlief! We zwemmen al jaren samen op zaterdagochtend, maar nu kan ze doorschuiven naar het beginnersgroepje... Spannend (voor mama met name)!

Wordt het volgende week echt zo'n mooi weer??
    Komt goed uit, want volgende week komen ze onze nieuwe dakkapel plaatsen!

Lov: oeeehhh spannend, nog een weekje en dan trouwen!

15. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Oh, hier verzekerd bij IZZ (onderdeel van VGZ). Al jaren en ben erg tevreden. Hier krijg ik ook alles vergoed wat betreft bevalling en kraamzorg, zelfs standaard 20u extra kraamzorg!!
    Was vorige keer naar KS wel handig, had ik na 4 dagen ziekenhuis nog steeds een week kraamzorg thuis! Nu dus weer!

16. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    wat ben je kwijt voor izz als ik vragen mag nova? ik kan via mijn werkgever dacht ik bij izz maar kwam hoger uit per maand dan bij fbto. klinkt goed vd kraamzorg trouwens!

17. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ik zie dat je bij izz pas vanaf pakket extra 2 recht heb op een kraampakket. Te gek voor woorden eigenlijk vind ik, maar dat is bij meerdere verzekeringen zo ,...

18. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Mounia nee die staan er nog niet op ;) Pas in november dacht ik. Maar ik wilde vast kijken wat mij het meeste aansprak :) ook qua geld en vergoedingen

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Veel verzekeringen zijn belachelijk duur vindt ik....

20. mounia05

ja en dat eigen risico ook belachelijk :S

Mijn man was dit jaar naar eerste hulp gegaan omdat hij een grote snee in zijn vinger had.. Gewoon meer dan €300 moeten betalen :S en alleen maar omdat er een arts van een afdeling daar dienst had :S. Ik was ook keer naar eerste hulp gegaan voor mijn teen maar nooit wat van gehoord.. Daarom wil ik hem graag weg hebben bij agis

Share This Page