Wauw gefeliciteerd! Komen hier heel wat nieuwe ventjes bij dus! Had ik niet meteen gedacht ADHD je vorige echofoto's, maar goed, die waren niet voor niets onduidelijk...
Gefeliciteerd sanne!! Helemaal leuk,ik heb ook 2 jongens nu! Ik word nu ook steeds nieuwsgieriger naar het geslacht
Jeeeeeeh Ik dacht toch ook meisje he? Zo zie je maar weer dat je soms te vroeg kan zijn. Ik heb zometeen ook weer een afspraak bij de gyn.
Ja Lov mijn gevoel zei een meid!! Maar toen ze jongen zei was het meteen goed! Geen schakelmomentje ofzo alleen in de auto even verbazing "een jongen? een jongen!!"
En Lov je dacht idd een meisje Qua nub dacht iedereen een jongen en dat klopte dus! Helaas geen foto van het geslacht. Hopelijk met de 20 weken echo, hoewel ik me niet kan herinneren of we een foto mee hebben gekregen bij zl ... Stom eigenlijk dat ik er niet om gevraagd heb. Ze heeft nog wel even 3d gekeken, echt bijzonder!!
Ow en lov (handig he al die berichtjes, lang leven de zw sch dementie) jij had voorheen due in Februari in je avater staan. Waar haalde jij dat plaatje vandaan als ik vragen mag?
Ja ik moest ook even schakelen toen Sanne... Maar dat is omdat wij al 2 meiden hebben... Dan is het zo gek. Uhmmmm Google gewoon
Hier terug van de gyn ...alles was goed. Moest bloedprikken .. Groeiecho gepland.... Over 3 weken weer terug.
Een zoon wat leuk .. wat had je ook al weer gedroomd of had je niks gedroomd over het geslacht ?? Nu wordt ik door jullie toch wel beetje nieuwsgierig naar het geslacht van mijn kindje ik had eergisteren weer gedroomd (voor de 3e keer nu) dat het een meisje wordt. Het was echt een gekke droom.. Ik stond met me moeder en zus in mijn woonkamer te praten en in 1 keer was ik bevallen en lag het kindje voor me op tafel en was de nabevalling bezig.. Dus me zus zei nog , zo dat gaat snel en me moeder snelll naar de wc het komt er al uit. Toen hoorde ik me kindje huilen en moesten ze het brengen en ging ik het borstvoeding geven en het gekke was dat het toen voelde als een jongetje achjaaa nog even geduld hebben
Fijn Lov dat alles goed was! Ik moest wel even 'schakelen' dat we nu een zoon krijgen (niet in negatieve zin of zo, maar gewoon omdat we gewend zijn aan een meid!)... Heb hier toen wel een foto gekregen van het geslacht, zal zo eens kijken of die hier ook kan plaatsen. Maar dan moet ik er eerst zelf weer een foto van maken, dus of het dan duidelijker wordt? Heb afgelopen weekend al even geshopt bij Prenatal, kon me niet meer inhouden! Ze zijn vanmorgen hier begonnen met het plaatsen van een nieuwe dakkapel... Dus zit hier in het geboor en andere herrie! Ongelooflijk, maar dochterlief slaapt er dus nu gewoon doorheen!! Terwijl ze boven haar hoofd aan het werken zijn... Maar goed, fijn dat ze wel slaapt (was ook echt moe)!
Ja ik snap je Nova,.... Hier nooit gedacht nog een zoon te krijgen en dat is ook erg naïef hahaha want er is iedere keer 50% kans.
Lov hier juist geen schakel moment, toen ze het zei was het meteen goed En in de auto wel even vol verbazing een aantal keren -een jongen- gezegd haha, maar superleuk voor onze zoon ook straks met maar 2,5 jaar leeftijd ertussen. fijn dat alles goed was Lov! Schrijf ook in een ander topic,... kindje is overleden met ruim 17 weken, SLIK
Fijn dat alles goed was Lov! Schiet al op! Ik schrijf ook in dat topic, heel naar en inderdaad niet wat je nu wilt lezen. Merk ook meteen dat ik zelf weer ga doemdenken.
Ja ik wil daar liever niet aan denken....tuurlijk weet ik dat die dingen gebeuren maar deze zwschap bescherm ik mezelf daartegen.
Hoe gaat het met iedereen? Nova bijna de 20 weken echo toch? Helaas gebeuren er ook nare dingen in zwangerschappen van anderen en soms jezelf. Snap dat dat lastig is Lov. Maar bedenk je dat jij je nu goed voelt en een goede 20 wk echo hebt gehad en dat je er op moet vertrouwen dat jou lichaam en dit kindje groeien en een gezond kindje op de wereld gaan zetten ....