Gewoon zwanger.....

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lov23, Sep 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jane1981

Jane1981 VIP lid

Sep 21, 2008
    7,451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Jij kan mij meer vertellen, je hebt er 2 dus kan jou beter om advies vragen :D :p

2. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Daar ben ik weer! Ik heb vl toch nog kunnen verrassen vannacht :D had hem een beetje op het verkeerde been gezet omdat hij er al van overtuigd was na mijn vage streepjes dat ik zwanger was. Dus had hem een bericht gestuurd dat ik dacht niet zwanger te zijn omdat ik(en dat klopt nog ook) geen symptomen heb. Dus toen ik thuis kwam en hij even na de wc ging heb ik de test gepakt en heb in de keuken op hem gewacht:D Hij was BLIJ!! En ik ook natuurlijk!

Nu zie ik hier dat veel dames al met een week of 7 een echo krijgen, krijgen jullie dan met 12 weken nog 1? Bij mijn dochter liep ik onder behandeling bij de gyn dus kreeg ik al heel snel een echo en ook erg vaak.

3. Ikapika

Ikapika VIP lid

Oct 21, 2012
    5,073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    @Babylove, ik kreeg ook een echo met 7 weken, aangezien ik in januari een miskraam heb gehad (missed abortion). Ik ben meteen na de mk weer zwanger geworden zonder ongi. De echo was ter geruststelling en om met 12 weken de termijn goed te kunnen bepalen.

@Annelie, ik heb met bijna 15 weken een pretecho voor de geslachtsbepaling laten doen. Dat was erg fijn. Vanaf die tijd ben ik de kleine ook gaan voelen.

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Hier ook met 16 weken en pretecho op 14 oktober. en dus maandag en dan gaat ze vast een gokje wagen. met 27 weken doen we weer een 3d echo net als bij zl. erg leuk!

5. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Leuk! Dan kan je je kleintje lekker veel zien:)

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahahahaha ja oke:D

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Leuk babylove :D
    Ik kreeg al met 5 weken een echo...maar dat had te maken met de mk daarvoor en het verdacht op een bbz.

Hier staat de box al op :D aangezien de kinderkamer leeg moet, en daar stond deze dus uit elkaar opgeslagen, hebben we de box maar gelijk opgezet. Zo leuk.....over een paar maandjes ligt daar dus een baby :D

8. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Leuk! Heb ook zin om aan onze babykamer te beginnen.. Zoek alleen nog wat inspiratie want ik wil het niet roze/wit blauw/wit.

9. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Oooh dat vond ik ook zon fijn moment! Die box in de kamer :D heb er de hele avond naar zitten kijken toen haha heb net even op de site van vk zitten kijken en ik krijg met 8 weken een echo en daar ben ik zooooo blij mee! Zou niet weten hoe ik anders de 12 weken zou moeten door komen haha ik heb vanmorgen weer getest en zo lopen goed op dus ik ben happy:D

Attached Files:

10. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

De 1 na onderste is trouwens van gister middag

11. Nova81

Nova81 VIP lid

Nov 18, 2009
    5,879
    1
    36
    Hier ook de eerste echo gehad met 7 weken, daarna de termijnecho bij 10-11 weken en vervolgens nog een nekplooimeting bij 13 weken. Dus hebben onze kleine spruit al volop mogen bewonderen... Nu weer bij de 20 weken echo op 29 oktober!

Vorige keer voelde ik mijn dochter ook al vroeg bewegen, maar toen geloofde ik het nog niet dat het bewegingen waren of wist het niet. Totdat ik het echt duidelijk ging voelen bij 19 weken en dus achteraf wist dat ze het wel was!
    Nu al 2 weken dat ik het af en toe voel, niet heel veel nog natuurlijk. Placenta ligt ook nog op de voorkant, dus dat maakt het ook wat moeilijker voelen...

Hier ook nauwelijks klachten gehad op moeheid na en veel last van rommelende darmen en gevoelige borsten (nu nog steeds trouwens, was bij dochterlief weg rond 12 weken).
    Maar het blijft spannend, en zonder klachten helemaal!
    Succes maandag Evii!!

Babylove: die lopen mooi op! Helemaal super, ook dat je je vriend nog zo hebt weten te verassen!

Lov: wat leuk, een zoon na 2 dochters... Zal wel even wennen zijn, ook als ie er straks is (praktisch gezien :D )! Hoe oud zijn je dochters??

12. eviiii

eviiii Fanatiek lid

Feb 27, 2013
    1,137
    0
    0
    werk en gezelligheid
    vrouwenpolder
    Dank je wel, ik laat het hier weten maandag :)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Super je testen babylove :D

Ja is een momentje he die box...word het iets echter. De kamer duurt nog even ... Hier wil ik m graag grijs wit.

Nova mijn meiden zijn bijna 5 en 3 jaar. Ja gelukkig was de kinderwagen al aquablauw :D dat scheelt. Maar kleren enz moet allemaal nieuw...ach ook leuk hahaha :D

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Dames, ik ben blij. Ik ben nog niet eerder zo lang zwanger geweest!!!! Ff trots op mijn lijf!

15. newbornstar

newbornstar Bekend lid

Jan 18, 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    @lov23 werk bij de trekpleister... en sinds pas overgeplaatst

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Yes! Hb m'n jurk gevonden! Wou ik even delen nog!

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeeeeh voor iedereen hahahahah :D

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Goedemorgen allemaal....

Bleh ben moe opgestaan. Straks heb ik een babyshower van mijn schoonzusje...opzich wel leuk maar eigenlijk wil ik op e bank liggen.

Ach gaat de tijd wat sneller tot morgen...:D

Jullie nog wilde plannen? :D

19. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Gister een feestje gehad, superleuk! Alleen na 2.5 uur zoveel last van mijn bekken dat ik naar huis ben gegaan :( Ik baal er zo van he ... net 13 weken en nu al zoveel last ervan. Op het werk ook en erna vaak de hele dag nog. Donderdag gesprek erover ik ben benieuwd. Maar op dit moment heb ik erg veel last helaas ... het is niet dat ik het express doe ofzo want ik wil gewoon graag lekker werken! Bekkenfysio ook al geweest dus zal de oefeninhen eens gaan doen.

Zin in morgen maar ook weer niet. Om 15 uur de pretecho met ee kans dat ze het geslacht al kan zien! Maar om 16 uur werken dus weer pijn hebben ....

Nog meer hier met bekkenklachten? Sorry hoor voor dit ego bericht maar baal ee flink van. En ik pas ervoor srom door te werken en thuis niks meer te kunnen.

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Succes morgen lov. hoe laat mag je?

Share This Page