Oh Lov, wat een zorgen.... Hopelijk knapt ze snel weer op en kan ze weer mee naar huis! Niet echt wat je van de eerste dagen na je huwelijk wil. Heel veel beterschap!
Lov Sterkte en beterschap met jullie kleine meid!! Hopelijk knapt ze snel weer op en mag ze lekker naar huis...
He Lov wat sneu!! Heel veel beterschap! Hier heeft zl ook al 2x in het zh gelegen.... 1x opname met 9 maanden met het RS virus, 1x bijna opname met pseudokroep en 1x opname met 2 jaar, onlangs dus nog, door uitdroging. Zo sneu he die kleintjes in het zh! Maar .... wel fijn dat ze haar nu goed in de gaten kunnen houden. Vond ik zelf wel fijn toen, na 6x ha post in 2 a 3 dagen tijd was het fijn dat we eindelijk doorgestuurd werden naar het zh en dat er iets gedaan werd.
Jeetje Sanne ja wel fijn dat we hier zijn.... Dat ze iets doen. Maar het vreselijke vond ik om toe te kijken hoe ze geen adem kreeg. Maar het gaat beetje voor beetje beter
Ik had vammiddag al wat getypt maar blijkbaar niet gepost... Heel naar om te zien als je kindje geen lucht krijgt. Hier heeft zl 2x over een sonde gehad, heel naar om te zien hoe ze die inbrengen. Gelukkig voor hem knapte hij vrij snel op na het toedienen van de ors. De eerste keer (9mnd) 2 nachtjes erin gelegen en de 2de keer ook.
Vannacht ging het even niet zo goed, dokter is net geweest en hij zegt dat de longen eigenlijk beter klinken dus het is even een mysterie wat het nu was en waarom ze toch meer zuurstof nodig heeft. Misschien toch een longfoto maken....
Heeft 1 van jullie gisteren misschien het programma operatie live gezien?? Ohhh wat een tranen had ik zeg,omdat ik al 2x een ks heb gehad en er weer 1 aankomt... Ik vind het vooral bijzonder nu te weten dat de mogelijkheid er is dat je kindje na de APGAR bij de moeder op de borst kan worden gelegd als alles goed is,ik ga daar gelijk even naar informeren of dat ook bij mij in het het ziekenhuis kan want daar wil ik dan wel gebruik van maken want dat moment mis je echt als je een ks krijgt,en na mijn 2e ks heb ik daar emotioneel gezien best lang last van gehad.
Ja net teruggekeken Maris! Lijkt me vreselijk als je kindje zo lang bij je weg wordt gehouden... Hier natuurlijke bevalling en zo fijn dat zl direct op de borst kon, hij heeft er wel 30 a 45 minuten gelegen voor hij aangekleed werd. Ik snap dat je hier emotioneel goed last van hebt gehad!
Ja onze eerste was uiteraard te vroeg bij 22wk dus vaginaal bevallen Mijn oudste was ik blijven hangen op 9cm en hij was een sterrekijker dus hup naar de ok,daar was ik zo van de kaart en moe dat ik het minder 'bewust' heb meegemaakt en kon hem na een anderhalf uur pas vasthouden mijn jongste was geplande ks dus je maakt alles veel bewuster mee (tenminste ik wel ) en ook daarna pas na een dik uur terug op de kraamkamer en ik heb maanden er last van gehad dat ik hem niet meteen kon vasthouden Ik weet nu van deze mogelijkheid en bij de volgende echo ga ik dat gelijk aankaarten bij mijn gyn,hopelijk tegen de tijd dat het eind april is heb ik die mogelijkheid om dat ook te doen,het is idd wat ze gister ook zeiden zó belangrijk die eerste minuten...
Heftig hoor Maris!! Wordt deze bevalling ook weer een geplande ks? Of zou je natuurlijk willen bevallen? Of mag dat niet? Heftig hoor je kindje verliezen,...
Word weer een geplande ks... Risico is te groot na al 2x een ks,daarom vond ik dat programma ook zo mooi,een ks word door sommige mensen onderschat.
Dat snap ik Maris. Het is en blijft een zware operatie. Wat me wel opviel is hoe sel de ks ging. Zonder het hechten dan, maar de baby was er binnen 10 minuten uit, echt knap werk van die chirurgen!
Het lijkt me heel heftig een ks. poeh. Lov: Hoe gaat het bij jullie? Knapt je dochter al een beetje op! Sterkte meid!
Het gaat gelukkig beter meiden.... Ze is van de zuurstof af en het gaat goed. Hopelijk morgen naar huis toe!
Ik heb net een afspraak gemaakt voor de geslachtsbepaling. Op 2 december krijgen we te horen of we een zoon of een dochter krijgen . Ik vind dat echt al snel. Ik zit helemaal te stuiteren, alleen van het maken van de afspraak, haha. Ik merk dat ik de afgelopen week echt aan het genieten ben, ik voel me zo blij de hele tijd.