Gewoon zwanger.....

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by Lov23, Sep 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Spannend Lieflief!! Heb je en voorgevoel?

Gelukkig Lov! Klinkt goed!

2. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    De eerste 8 weke dacht ik een meisje, maar ben er nu bijna van overtuigd dat het een jongen is. Hier hebben we ook al een naam voor.

3. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat fijn lov!

4. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Goed om te horen Lov!

5. newbornstar

newbornstar Bekend lid

Jan 18, 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Gelukkigg lov!
    Ik had ook naar de ks gekeken wooow wat bijzonder heb echt wel wat tranen laten vallen! Woensdag een pretecho ben benieuwd hoop ook dat ze gelijk het geslacht kunnen zien; )

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Spannend Newbornstar!En wij de 20 weken echo :) Ook spannend!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Het gaat gelukkig goed met haaf, de eerste nacht thuis is dan toch wel weer spannend he... Kan haar dan niet meer de hele tijd in de gaten houden.

Maar ze speelt en rent rond ... We hebben wel een pompje meegekregen die we nu moeten geven om de aantal uur.

Maar het gaat goed..., nu even bijkomen dus meiden ben toch iets keer afwezig denk ik.

Meide met echo's....succes! Ik mag vrijdag weer naar de gyn, ga heel even aangeven dat wd. Een heftige tijd hebben gehad en dat ik het fijn zou vinden als hij even wilde kijken naar hem. Of is dat overdreven ?

8. newbornstar

newbornstar Bekend lid

Jan 18, 2013
    718
    31
    28
    rotterdam
    Gelukkig love dat het goed gaat! Dat is zeker niet overdreven als je dat zou vragen!

Dat is zeker spannend de 20 weken echo sanne!

9. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Gelukkig lov,nu even bijkomen dan maar.
    Nee tuurlijk is dat niet overdreven,gewoon vragen!! Succes alvast en rust lekker uit. ;)

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee he.... Ga het ook vragen.

Nou net even goed het huis gepoetst voelt toch altijd lekker.
    Nu wel last van mijn buik.... Hij begint nu echt in de weg te zitten;)

Vorige week had ik best wel wat last van mijn buik, door de stress natuurlijk. Kan me dan zo schuldig voelen he voor mijn baby in de buik. Maar hij was wel aanwezig nog dus dat was bevestiging voor mij. Maar daarom wil ik gewoon even spieken.

Hoe is het bij jullie meiden....?

11. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier alles zijn gangetje alleen mijn bekken klachten gaan weer parten spelen,daardoor erg weinig fut en moe.
    Over 2 weken weer een echo,tijd kan mij niet snel genoeg gaan ;)

12. annelie566

Tsja hier ook z'n gangetje..kom de dagen wel door. Voel me nog niet echt zwanger en nog niks aangekomen ook! Nog 10 dagen wachten tot de 20 weken echo.. Mag van mij wel zover zijn!!!

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maris je bent er al bekend mee? Misschien aangeven bij de vk/gyn....

Annelies hoe zwanger wil je je voelen dan hahaha. Het is nu de tijd om je beter te voelen :D

Hier net de antagel weer opgehaald en de apothekersassistent zei dag ik het eens moest aankaarten dat ik zoveel last had. Want ergens helpt de antagel ook niet altijd. Nou ja lijkt me toch al dat deze voor een paar uur maar helpt he?

14. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

Jan 12, 2013
    1,715
    206
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hey. Lov, fijn dat het beter gaat met je dochter.

Hier de 12 weken gepasseerd, daar ben ik erg blij mee!
    Vanmiddag ben ik ziek naar huis gegaan, omdat ik het met mijn energie niet red. Ik heb op maandag en dinsdag op mijn werk zware dagen. Ik werk op een kinderboerderij met mensen met een beperking. Het werk zelf is pittig en de luchtjes van de boerdeij en sommige cliënten kan ik niet goed verdragen. Op andere dagen heb ik andere dingen te doen en dat gaat wel goed. Gelukkig was mijn manager begripvol. Morgen moet ik wel echt werken, er is geen vervanging en we staan alleen op de groep. Volgende week ben ik maandag en dinsdag vrij. Daarna heb ik nog een week met cursussen en daarna zal het vasr wel wat beter gaan. Als ik verder in de zwangerschap ben zal ze wat anders zoeken, want ze vindt het werken op de boerderij te zwaar voor een zwangere. Wel fijn dat ze er zo
    In staat. Ze had er eerder nog niet aan gedacht, maar werd zich nu bewust dat dit werk op onze locatie wel pittig is. Ze wil echt dat ik goed op mezelf let.
    Zo dat was mijn hele verhaal.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ah fijn dat je werkgever zo betrokken is ;) neemt een hoop stress bij jou weg lijkt me.

En wat super 12 weken voorbij.....daar doen we een dansje voor :D

WHOOP WHOOP WHOOP WHOOP WHOOP

16. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Fijn lov dat het wat beter gaat :)

Lieflief, gefeliciteerd :D eindelijk die 12 weken voorbij :) fijn is dat he? Inderdaad heel fijn dat je werkgever zo'n rekening met je houd. Je hoort wel eens anders :p

Hier gaat alles wel goed. Begin alleen weer die vermoeidheid te krijgen :( maarja het hoort erbij. Nog paar weekjes werken en dan met verlof :) en tussendoor nog weekje vrij:p

@Annelie, ik voelde me al die tijd ook niet echt zwanger maar hoe verder je komt hoe meer je het gaat voelen:p de baby beweegt steeds vaker en schopt/slaat ook harder:p Het is zo grappig want je ziet gewoon je buik bewegen. Ik merk dat ik sneller moe ben en snel lopen lukt me ook niet meer dan krijg ik steken :p Als ik de trap op loop dan moet ik even bijkomen haha (nooit last van gehad:p). Het zijn kleine dingen maar daar ben ik wel blij om :p beter dan de hele zwangerschap misselijk zijn, of wat sommige hebben last van de bekken enz.

Kan alleen niet wachten tot de kleine in me armen ligt. Ben zo benieuwd hoe hij/zij eruit gaat zien ;)

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh mounia dan moet je nog lang geduld hebben hahaha :D maar ik heb dat ook hoor.

Ik moet zeggen dat deze zwschap me zo meevalt ook kwa vermoeidheid. Misschien komt het ook omdat ik gewoonweg geen tijd heb om moe te zijn met 2 kids en huishouden en alle stress....

Ik vindt zelf ook die tussentijd van de 13 weken tot je je kindje gaat voelen een onzekere tijd. Nu voel ik mijn mannetje vaak natuurlijk en hij kan me soms pijn doen zo hard schopt hij.

Maar hiervoor wilde ik m idd vaker voelen maar ze zijn dan gewoon nog zo klein.

Deze keer durf ik ook meer aan mijn buik te voelen hoe hij ligt, of wat ik nu precies voel. Een been of een kontje :D

De zwschappen hiervoor had ik dat niet zo.... Gek he

18. annelie566

Ja bij mij ligt het voor een groot deel er ook aan dat ik de baby niet voel en alleen niet aankom maar gewicht verlies, maakt me een beetje onzeker zeker als je leest dat veel vrouwen op mijn termijn al een paar kilo zijn aangekomen en bij de laatste echo onze baby 4 dagen vooruit liep op groei. Ik eet genoeg en heb nooit hoeven overgeven. Maarja ik lees ook overal dat het niet veel kwaad kan maar ik kaart het volgende week wel even aan.en het lijkt me zon fijn gevoel als je de baby voelt..dat wil ik ook:D

Begin nu wel steeds meer zenuwen te krijgen voor de echo hoor!

En lieflief; heerlijk he dat gevoel dat je er al 12 weken op hebt zitten.

O nog even een vraag( en misschien een gekke) maar ik ben opzoek naar lingerie voor onder m'n bruidsjurk maar een torselet of normaal figuur corrigerend ondergoed valt denk ik af. Hebben jullie tips voor ondergoed dat wel corrigeert bij de heupen maar je buik niet afknelt?

19. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Volgens mij bestaat zoiets niet voor een zwangere vrouw....

Ik had een onderbroek gekocht bij de prenatal .. Een short voor zwangere vrouwen....

Ik voelde mijn zoon ook later Annelies... Maar als ik er nu over nadenk wild ik gewoo te graag sterk iets voelen. Ik had al eens eerder wat gemerkt maar dat was dan weer niet sterk genoeg voor me :)

20. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

Feb 23, 2011
    4,151
    0
    0
    Ik heb de 20 weken echo gehad en alles is goed!!
    Hij ligt precies op de middellijn en alles zag er goed uit.
    Gelukkig, een hele opluchting.
    En overduidelijk nog steeds een jongen :)

Share This Page