Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeeeeeh :D fijn he om even te weten dat alles goed is.

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
  3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vindt die stokke helemaal niks hahah

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Lov hier ook niet ... Tenminste ml niet. Voor zl een andere stoel maar daar kan hij nog wel een tijd inzitten. Ik zie hem over een half jaar nog niet op een grotenmensenstoel aan tafel zitten in elk geval. En nu bij de 2de kunnen we die babyset erop klikken en kan de baby ook aan tafel zitten terwijl wij er zitten, lijkt ons erg handig in elk geval.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Vindt het geen handige stoel en belachelijk duur, alleen betalen voor de naam stokke nee daar ben ik te groen voor hahaha.

Je zou ook een junior stoel voor je oudste kunnen kopen? Van de Ikea? Die wil ik ook hebben.

Ik heb hier de tiamo .. Fijne stoel. En daarbij duurt het toch nog wel even voordat je baby erin kan he.

Dat aan tafel zitten..., hmmm ja nooit echt gemist eigenlijk.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier ook een Tiamo volgens mij. In die babyset kan de baby meteen ook aan tafel zitten. Wil ook zeker geen nieuwe stoel kopen, veel ste duur. Maar nu was die babyset voor de helft vh geld en nog nieuw ook, en we hadden wat dingetjes via mp verkocht dus dat maakte de keuze wat makkelijker ;) Nu alleen nog wachten op een mailtje terug van de beste man die de stoel aanbiedt.

Gisteren hebben we behang gekocht trouwens!! En binnen 3 weken wordt het kamertje behangen. Ben zo benieuwd! Voor zl willen we een wit 1 persoonsbed en een witte kleding kast aanschaffen. Alleen ik vind alles zooooo duur :O OMG! Ben ik nu zo n krent of hebben jullie tips voor een leuke betaalbare site? (geen ikea ;) )

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja moeilijk.... Het is idd allemaal duur, leenbakker?

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Ja ook duur. Maar wil niet zo n kast met plakfolie erover snap je? Van dat fineer ofzo dacht ik . vind dat niet zo mooi. Haha nog eisen hebben ook. Maar via mp ook nog duur hoor vaak. Jammer dat we niet ook nog een ledikant en commode nodig hebben dan hadden we een kinderkamer via mp gescoord. Vriendin was voor 125 euro klaar. Erg leuke kamer en niet duur!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahah nee je kan geen dure dingen willen en weinig betalen :p

10. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Ik denk dat je bij de goedkopere winkels sowieso fineer hebt.Leen bakker vind ik sowieso overpriced voor de kwaliteit die je krijgt. Dusja als je dure dingen wil dan mp of zelf maken(als je een beetje creatief bent). Of toch ikea haha ;)
    Welk behang heb je gekozen Sanne?

De stokke vind ik echt een lelijk ding haha. Wij hebben hem gekregen van oma van Vl en een gegeven paard... Nouja het is geen schoonheid maar we gaan hem wel gebruiken want handig is ie wel.

Wij kopen de ikea hemnes als commode, tenminste als hij niet tegen valt in het 'echt'. En we hebben de familie wieg die mijn moeder opnieuw gaat bekleden. Ledikantje ed kopen we nog los erbij.

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Die heb ik ook die commode ik vindt me erg handig

12. annelie566

Goed om te horen! Lijkt me lekker ruim.

13. mounia05

mounia05 Niet meer actief

je zou eens op deze site kunnen kijken Van Asten Babysupershop ik heb hier mijn babykamer, badje, box enzo vandaan gehaald.

Ik vind het een leuke site :p

14. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier hebben wij de wagen, maxi-cosi en family fix gekocht toendertijd! Leuke winkel hoor!

Heb gisteren de newbornset van de tripp trapp gekocht bij Prenatal, is ie nu deze week voor 59 euro!
    Wij hebben voor dochterlief ook een tripp trapp en zijn er erg tevreden over! Nu willen we voor onze kleine man er ook nog een bij hebben...

Sanne: fijn dat de echo goed was en dat hij nog steeds een jongen is ;)!!

Hier vanaf 16 weken al kindsbewegingen gevoeld, maar nu de laatste weken heel duidelijk. Gisteravond ook voor het eerst van de buitenkant gevoeld, hij had het er druk mee! Maar is zo heerlijk...

15. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Wat fijn Sanne dat alles in orde was met je 20 wk echo!! Kan je lekker gaan shoppen idd! ;)
    Hier alles ok,het is alleen wel zwaar soms met 2 jongens en zere rug/bekken... Ik moet goed me rust nemen merk ik.
    Nog anderhalve week en dan mag ik ook weer spieken naar ons kleintje,en heel misschien kan ze ons wat over het geslacht vertellen,ik denk zelf nog steeds een jongen ;)

16. mounia05

Spannend hoor maris :D wel balen van die bekken klachten.

Meiden hebben jullie al namen bedacht of wachten jullie daar nog even mee?

17. annelie566

Volgens mij hebben wij zojuist via whatsapp de knoop doorgehakt en hebben we nu een naam:D

Hopelijk vinden we hem over een paar weken nog leuk.

18. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Namen vind ik erg moeilijk,wachten eerst maar even het geslacht af,maar heb wel een paar ideeën ;)
    Tsja die bekken klachten waren te verwachten,mijn therapeut zei 3 weken terug al dat m'n bekken niet goed stonden.
    Nu oefeningen blijven doen en behandelingen blijven houden tot zover het verantwoord is. Vorige zwangerschap was ik met 25 weken al arbeidsongeschikt verklaard door de bedrijfsarts,dus we wachten het af,ook al is get niet leuk heb er wel mee te dealen :(

19. mounia05

haha dat is lekker snel :D

Ik heb mijn lijstje met jongens en meisjes namen klaar maarja manlief moet nog even een lijstje maken zodat we definitief kunnen beslissen :p

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wij hebben de naam wel nu.... Maar was moeilijk hoor.

Deel Deze Pagina