Hoe gaat het met jullie meiden? Hier alles ok,voel de kleine vaker bewegen en steeds meer dezelfde tijden... ZOmeteen weer een echo,superspannend weer en héél misschien kan ze iets van het geslacht zien?? Fijne dag!
Hier gaat het goed! 21 weken alweer en de 20 weken echo zag er supergoed uit! Nu druk bezig met de bruiloft, nog 3 weken.. Nu gaat het snel! Dit weekend begonnen met het leegruimen van de kantoorruimte zodat we kunnen beginnen aan de babykamer. En we pakken ook onze slaapkamer, mijn rommelkamer(oftewel kledingmaker haha) en badkamer aan. Als je kindje goed ligt kunnen ze wel het geslacht zien! Veel plezier zo, hopelijk weet je het straks!
Ah veel plezier Maris! Annelies veel geregeld zo'n bruiloft he Hier is mijn man met de zolder begonnen voor de meiden dus eindelijk binnenkort de babykamer, wordt r zo gek van dat ik nog niks kan doen voor de baby
Spannend veel plezier maris haha ja zo'n bruiloft kost wat geregel maar dan heb je ook wat haha lov heel herkenbaar , heb het uiteindelijk maar losgelaten en nu is manlief vorige week eindelijk begonnen aan de kamer hier ook alles goed, vind het alleen zo langzaam gaan nu. Ben nog steeds niet bij de 30
haha er zit beweging in maar weet niet hoe lang het nu nog gaat duren. Hij heeft het oude behang eraf gehaald en het nieuwe behang ligt klaar maar wanneer het erop gaat haha en dan nog meubels in elkaar zetten en nieuw gordijn en lamp dus dit is echt pas stap 1 die is gedaan
ja had gekund, maar mocht niet . Ik had 3 lichte matrassen naar zolder getild(geschoven eigenlijk) en meneer werd al boos. Ik moest mezelf niet zo belasten met dat tillen en blablabla. en moet eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind dat ik het behang er niet af mocht halen hoor was namelijk een rot werk
Ja dat moet je dan ook weer niet doen he matrassen naar boven tillen Ook ik vindt het heerlijk om dalijk eindelijk dat behang eraf te trekken. Hahaha maar het is wel vliesbehang en dat scheelt
Alles was in orde! Gelukkig! Voor een 90% zeker kon ze me vertellen dat we een dochter en zusje krijgen!! Had mijn eigen gyn niet,wegens familieomstandigheden was ze er niet.. Zal straks exhofoto plaatsten van tussen de beentjes,ik zelf kan er weinig van maken misschien jullie?? Ben door t dolle heen!
Leuk een meisje elke keer als iemand het geslacht plaats dan wordt ik toch wel benieuwd naar de mijne ik weet niet waarom maar denk een jongetje maar goed nog 12 weken wachten (A)
Beetje in shock wel ja maar een big smile al sinds ik terug ben haha ga zo eerst mijn oudste naar school brengen dan zal ik foto via de pc plaatsen
Hahah herkenbaat ik moest echt even wennen aan het idee maar was wel gelijk superleuk! Nou ben benieuwd....hahahaha
Wat fijn! En leuk een dochter! Ik ben zo benieuwd hoe ons kindje eruit ziet.. Nog 19 weken, duurt lang haha
Hier 2 foto's van de echo tussen de beentjes... Het was wel wat snel gegaan allemaal,ze liep al een half uur uit en zelf vind ik het helaas geen mooie echo foto
Moeilijk te zien maar er steekt niks uit... zie je zelf een big macje en 3 streepjes? Zo ja is het een meisje Mijn zoon zag je duidelijk een balzakje en piemeltje
Dat zei de gyn ook,er is niets te zien wat lijkt op een mannelijk geslachtsdeel haha Over 3 weken de 20wk echo,dan zullen we het 100% zeker weten Vind het zelf ook geen duidelijk mooie foto's en zeker niet om er dan ook nog een foto van te maken,maar het kindje groeit goed en dat is het belangrijkste!