Gewoon zwanger.....

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Lov23, 20 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Maris wat leuk een meid erbij!! Spannend ook lijkt me :)

Hier ook een goede 20 weken echo gehad (of had ik dat al verteld haha?)

Woensdag gaan we een muurtje saucen en zaterdag wordt er behangen. Ook kopen we dan een Pax kast van Ikea (20 euro korting per 150 euro) en een kast voor leuke mandjes met speelgoed erin. Het peuterbedje komt binnen 2 weken en dan kunnen we gaan decoreren :) Lamp komt morgen binnen en 2 canvasjes van Lief! Ben benieuwd! Het wordt een stoere kamer, erg leuk voor zl. En de babykamer is natuurlijk al af hihi. Alleen even herinrichten vd kasten maar dat is niet zo erg. Kijk nu al uit naar de babywasjes <3

2. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Iemand tips voor een ontzettend dwarse peuter die alles doet wat niet mag al een dikke week lang?? Zo vermoeiend.... en dan ook nog eens heel vroeg (vanmorgen 5,15) wakker.... Ik zou hem zaterdag haast achter zn nieuwe behangetje plakken hihi ;)

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Thanks sanne! Ben ook helenaal blij met een meisje! Echt heel leuk.

Nou hier ook zo'n jongetje,laatste 2 dagen valt t mee,zie dat ie van jou ook uit 2011 is,de mijne ook,zal wel weer een fase zijn hopen we dan maar. ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nou hier ook hoor zo'n kindjes... Zou het aan het weer liggen ofzo...

5. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Vannacht was het volle maan zeiden ze .. maar ja al dik 2 weken aan het draken en vroeg wakker... We gaan vanaf morgen maar eens 1,5 uur slapen doen tussen de middag ipv 2,5 a 3 uur. Hopelijk trekt hij dat. En anders rond 19 erin ipv rond 20 uur. Hopelijk is dat dan weer niet TE vroeg ... pfff haha!

Ja uit augustus 2011 :) Een hele lieve schat met een eigen willetje. En op het moment dus erg ongehoorzaam ;)

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    @sanne
    Mijn zoontje uit sept 2011 ,grappig dat ze dan een soort allebei in dezelfde fase zitten.
    Bij ons was het ook drama maar zoals ik al zei sinds 2 dagen is het eigenlijk over.het was echt een draakje ;) maar vroeg wakker had hij dan niet,hier slaapt hij smiddags nog uiterlijk 2 uurtje,soms is ie na een uurtje wel al wakker.misschien helpt het idd om hem wat korter te laten slapen,succes ;)

7. Nova81

Nova81 VIP lid

18 nov 2009
    5.879
    1
    36
    Hier ook alles goed hoor!
    Even druk met werken...

Maris: wat leuk een meid! Vindt de foto's ook niet zo duidelijk, maar er 'hangt' duidelijk niets tussen... Hier zei de echoscopiste: er hangt duidelijk teveel tussen de beentjes voor een meid, haha! En daarna al weer 3x bevestigd!

Kamertje: aarrggghhh, krijgt het hier ook 'op m'n heupen' want het nieuwe kamertje van dochterlief moet leeggehaald en geverfd voordat de meubeltjes komen en manlief heeft ook niet zo'n haast...pfff...vreselijk! En ik ga echt niet allemaal zware dozen naar zolder dragen... of kasten afbreken!
    Maar goed, heb nog even natuurlijk, maar wil dochterlief eigenlijk zo snel mogelijk op haar nieuwe kamer hebben...

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Balen he als je zo moet afwachten Nova...

9. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Haha en hier zei de gyn gister: er is niks wat lijkt op iets dan ook maar van een fluppie en mocht er wel 90 % van uit gaan dat het een meisje is en we de echt bevestiging met de 20weken krijgen,maar ik vind het zo leuk na 3 jongens!! :D

10. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haaaai ladies, mijn excuses, ben hier al een tijdje niet geweest om te kletsen, had het zo druk op het werk en 's avonds gewoon geen puf meer om weer achter die PC te gaan zitten. Hoop dat het met iedereen goed gaat:D Hier zitten we ondertussen op een blauwe wolk, wij verwachten een zoontje, eventjes spammen hoor:p

Bijgevoegde bestanden:

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hey meid....! Maakt toch niks uit...

Mooie echo's! En wat leuk een zoon :D

12. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaah geweldig he :D eindelijk was m'n voorgevoel eens goed, ik zit er gewoon bij anderen altijd naast hahaha. Vanavond de eerste "grote" aankoop halen, we hebben via MP een mooie box gekocht, volgend weekend gaan we de kinderwagen bestellen die we van mijn ouders krijgen, zo lief :D en ook wrs het kamertje bestellen. Het wordt ineens wel heel erg echt nu ;)

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaha ja nu wordt het echt :D
    Hier komt volgende week de kraamzorg voor de intake... Gister besefte ik opeens,.., wauw.., ja hij gaat echt komen :D ons zoontje hahahs

14. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Haha zo suf he, dat je ineens realiseert het dat toch allemaal echt is hahaha.

15. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hahaah ja alsof die buik en de bewegingen en echo's dat al niet zeggen :p

16. annelie566

annelie566 Niet meer actief

Hier kwam dat besef ook meer na de 20 weken echo! Zo van, hij zit er en over een paar maanden is hij bij me.

17. mounia05

mounia05 Niet meer actief

Goedemorgen :)
    Hoe gaat het met iedereen???

Manlief is begonnen met de kamer behangen :D hij is al over de helft :D dusss eindelijk komt het einde in zicht :p

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh wat fijn mounia !

Hier nog iet begonnen aan de babykamer... Wel de zolder voor de oudste en als die klaar is gaat ie door naar de babykamer. Daar is gelukkig niet zoveel werk.

19. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Hier alles ook in orde,wij zijn iedeen aan het opdoen voor de babykamer en wachten tot na de 20 weken echo voordat we gaan beginnen. Spannend,nog 2 weekjes.. ;)

20. radiogirl80

radiogirl80 Bekend lid

6 jul 2012
    687
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jeej Mounia,wel fijn dat er eindelijk wat schot in de zaak zit ;)

Jij ook al zo goed bezig Lov :)

Idem hier Maris, al genoeg rond gekeken en we weten al welk kamertje en wagen we willen gaan halen, maar we wachten ook nog eventjes de 20 weken echo af.

Verder alles heerlijk hier, echt aan het genieten op m'n blauwe wolk, de eerste ronde voor kleertjes hebben we inmiddels ook achter de rug, zo raar eigenlijk dat je na bijna 2 jaar voor jezelf die winkels in gaat en niet voor een ander..wennen maar natuurlijk heeeeeel erg leuk :D

Deel Deze Pagina