Hier ook goed! Ben al klaar wat betreft kleding in maat 50 en 56.. 4 tassen vol, oeps . Mag nu alleen nog witte rompers en een eerste pakje halen van mezelf. Zo leuk dat spul, veel leuker dan winkelen voor jezelf. Leuk en fijn dat er schot in de zaak zit mounia, ben benieuwd naar het resultaat. Ik kan me er nog niet toe zetten en wil eerst de rest van het huis doen want ineens erger ik me kapot aan de badkamer en de slaapkamer dus donderdag gaan we even naar ikea.
Leuk dat shoppen,word voor mij de eerste keer zoeken naar roze @lov jij gaat ook hard,aan je onderschrift tr zien al bijna 30 weken! Pff waar blijft de tijd,maar eerst de gezellige maand dec nog!
Zo jij bent al goed bezig Annelie ik heb het heel bescheiden bij een paar boxpakjes en rompertjes weten te houden.. maar daar zal vast nog wel het eea bijkomen denk ik hihi. Dat is ook vast een hele andere belevenis Maris om de andere kant van de kleding winkel te kunnen doorspeuren, geniet ervan Fijn dat het allemaal goed gaat Lov @hier weer helemaal zennnnn gisteren naar de masseur geweest, zaaaaaaaaalig, kan de wereld weer aan.
Vanmorgen een aantal leuke behangetjes gezien,er is ook zoveel keus pff straks kan ik niet kiezen haha
Haha ja ach.. Ik hou van kopen hehe. Klinkt goed een massage! Lekker uitgerust nu dus! Mij voel me niet zo goed vandaag. Ben al een paar dagen moe en nu wat misselijk en zie dubbel. Probeer eigenlijk rustig te liggen maar moet nog zoveel opruimen en schoonmaken dat ik weer wat onrustig wordt. Gelukkig is, als alles volgens schema loopt, ons huis aan het einde van deze week weer helemaal naar m'n smaak.
Heerlijk een massage die wil ik ook wel @annelie, wel rustig aan doen he , maar herken het wel ik kan ook niet rustig zitten als het huis niet is zoals ik wil Hier ook moe maar nog iets langer dan een maandje werken en dan met verlof . Manlief heeft gister het behang in de babykamer afgemaakt vandaag netjes afwerken en dan is het grootste gedeelte klaar gelukkig heeft hij nu ook het gevoel van dat ie het zo snel mogelijk klaar wilt hebben
Ik ben sinds vorige week ook ineens gepromoveerd to shop-a-holic hoor Annelie, dat zal vast door de hormonen komen Hoop dat je je snel weer beter voelt, toch maar eventjes wat gas terug nemen. Ooh fijn Mounia dat de kamer bijna klaar is het kan idd maar af zijn, hoeven jullie je daar geen zorgen meer om te maken. De planning is hier om te gaan beginnen in de kerstvakantie, we zijn dan allebei vrij.
Hier ook in de kerstvakantie aan de slag! Zin in. Eerst maar eens even trouwen en voordat we het weten is het alweer kerst en zijn we in 2014. Wat heerlijk dat jullie beiden vrij zijn radiogirl! Kun je echt even een paar dagen achter elkaar doorpakken. Mijn vriend is helaas niet vrij dus dat zullen avonduurtjes en in het weekend worden. Ja schoonmaken is hier een dagtaak hoor. Ik ben heel chaotisch en slordig maar ik kan er ook niet tegen als het een rommel is dus eigenlijk ruim ik elke dag m'n eigen zooi op. Net ook, ben in eindelijk klaar met stofzuigen en alles blinkt. Mijn konijnen zijn weer los en dan liggen er weer overal poepjes. Zucht. Normaal gaan ze altijd naar hun wc( jaja die hebben ze ) maar vandaag zien ze dat blijkbaar niet zo zitten.
Ik weet dat het gek klinkt maar ze zijn dus zindelijk, haha. Toch wel een uitkomst, aangezien ze los lopen en ik niet zit te wachten op plasjes onder de kast oid.
Ja echt heerlijk Annelie dat we dat hebben kunnen regelen manlief heeft sws sluiting van zijn werk vanaf 20-12 t/m 1-1 en ik heb mijn collega's lief aangekeken en die gunde mij ook wel eventjes een break dus whoehoe Haha zie het al helemaal voor me, de konijntjes op de wc
Haha ja je moet ze gewoon trainen, net zoals met jonge katten( denk ik? Heb nog nooit een kat gehad) en dan kunnen ze gewoon los lopen en als ze moeten dan gaan ze naar hun hok en op de wc. Die kun je dan elke dag schoonmaken ipv dat je dat hele hok moet doen. Maar die van ons hebben ook geen standaard hok met zaagsel ofzo want ze slapen in een mand en voor de test struinen ze dus gewoon door huis. Reuze gezellig haha Zijn echt lieve beesten en je kan ze best wat leren, zeker als ze binnen zitten. Als je ze in een hok in de tuin zet worden ze er vaak niet liever op. Zo mijn jurk is naar de coupeuse en de laatste aanpassingen worden gedaan dus nu komt het wel erg dichtbij.. Heb er zoveel zin in
Idd jonge katten sleep je ook de eerste weken naar de bak toe, maar daarna gaat het prima, en het lijkt me idd fijn om het dagelijks te kunnen bijhouden en niet meteen een heel hok hoeft te doen. Oooh spannend Annelie, erg benieuwd naar je jurk @hier besloten dat we met de vriendengroep het jaar extra speciaal gaan afsluiten in de Efteling helemaal leuk!